نقدی بر تبلیغات رسانه ها

راستیان سعی دارد تا نگاهی متفاوت به تبلیغات رسانه ها به خصوص صدا و سیما داشته باشد.

نقدی بر تبلیغات رسانه ها

راستیان سعی دارد تا نگاهی متفاوت به تبلیغات رسانه ها به خصوص صدا و سیما داشته باشد.

وبلاگ راستیان با هدف نقد تبلیغات رسانه ها تأسیس گردیده است و انشاء الله سعی
می نماید تا به طور تخصصی به نقدی موشکافانه در این زمینه بپردازد.

از همه دلسوزان درخواست می شود تا :
- با معرفی این وبلاگ به دیگران
- دادن سوژه های مرتبط
- و درج نظرات و انتقادات و پیشنهادات
ما را در این عرصه پر فراز و نشیب یاری نمایند.

به امید روزی که شاهد تبلیغات برای ظهور مردی باشیم که سر سلسله اصلی تبلیغات جهان باید باشد.

اللهم عجل الولیک الفرج

آخرین نظرات

عشوه گری های خانم مجری در برنامه هفت ترانه صدا و سیما

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۴۳ ب.ظ

تیتر دو : وقتی عشوه گری مجریان زن صدا و سیما اجرای توانمند خوانده می شود!!

در برنامه های تولیدی یکی از ارکان و ستون های مهم، مجری آن برنامه می باشد که بی شک توانمندی و استعداد او در همراهی مخاطب با برنامه نقشی به سزا دارد. در چند سال اخیر با بیشتر شدن برنامه های صدا و سیما به طبع نیاز به مجریانی در این سازمان احساس گردید که نیازمند این بود که همراه با نسل جوان بتواند آنها را در همراهی با برنامه های تولیدی همگام کند. اما یکی از آسیب هایی که در این حوزه مطرح است بحث خطوط قرمزی مانند محرم و نامحرم، حجاب و عفت و حیا می باشد. حتما همه ما به یاد داریم که مجریان زن در اوایل انقلاب با سادگی و حیایی معصومانه بدون هیچ خودنمایی به اجرای خود می پرداختند.(نمونه موفق آن دوران اجرای خوب خانم خامنه مجری برنامه های کودک بود)

اما به تازگی با ورود نسل جدیدی از مجریان زن به صدا و سیما آرام آرام شاهد شکسته شدن خطوط قرمزی هستیم که این روند در سال های نه چندان دور در سینما نیز رخ داد و وضع سینمای فعلی کشور را به جایی رسانده است که شرح گفتنش مثنوی هفتاد من می شود.

می توان گفت عشوه گری آفت بزرگ مجریان جدید صدا و سیما است. شاید پرچمدار این سبک از مجری گری را بتوان خانم آزاده نامداری دانست که بعد از ایشان همین سبک – یعنی عشوه گری – در حال گسترش به دیگر مجریان صدا و سیما نیز می باشد. (در خصوص خانم آزاده نامداری انتقاداتی مطرح است که در جای خود و در فرصت مناسب به آن می پردازم)

 مجری برنامه هفت ترانه

اما موضوعی که باعث شد دست به صفحه کلید!! ببرم و این مطلب را بنگارم پدیده و شاهکار جدید صدا و سیما خانم نجمه جودکی است. مجریی که حالا با اجرا در برنامه هفت ترانه شهرتی هم برای خود دست و پا کرده است.

فارغ از اینکه اشکالات اساسی به برنامه هفت مطرح است و در فرصتی مناسب به آن می پردازم اما اساسی ترین مشکل این برنامه مجری آن است؛ آن هم نه به دلیل شخص خانم جودکی و یا مثلا نحوه اجرای ایشان از نظر تکنیکی؛ بلکه اشکال در نحوه اجرای ایشان دقیقا همان اشکال در اجرای خانم نامداری می باشد یعنی اجرای با عشوه و خودنمایی.

جودکی

خداحافظی غیر متعارف ایشان در پایان برنامه به شیوه سلام نظامی

 

نجمه جودکی

 

 

البته خانم جودکی علاوه بر اجرای عشوه گرانه خط قرمز دیگری را هم زیر پا گذاشته است و آن هم پوشیدن لباس های تنگ و بدن نما و جلوه گر می باشد.

نجمه جودکی 3

نجمه جودکی -

 

مجری سین مثل سریال

متاسفانه این مجری از حرف زدن و حالات چهره تا حرکات بدن و راه رفتنش را بر مبنای عشوه گری و ناز و ادا پایه ریزی کرده است. ایشان در هر شب اجرای خود سعی می کند لباسی متفاوت با شب قبل بپوشد. لباسی که دارای ویژگی هایی مانند بدن نما و کوتاه بودن، و دارای رنگ های جیغ و طرح های عجیب و غریب می باشد.

 

آیا واقعا این آن زنی است که مد نظر اسلام است؟ و آیا این آن زنی است که صدا و سیما باید الگوی رفتاری دیگر دختران را معرفی کند؟

خواه ناخواه باید بپذیریم که این سبک از مجری گری یک پیام مهم را به جامعه القا می کند و آن هم مجاز بودن و عادی سازی رفتارهایی مانند عشوه گری، تبّرج و حجاب بی حجابی است.

چند فرض در خصوص این موضوع مطرح است:

فرض اول: دست اندرکاران این برنامه تعمداً برای افزایش مخاطبان خود این نوع مجری گری را می پسندند و در این خصوص نه تنها سکوت بلکه تشویق هم می کنند. ( که  مع الاسف باید گفت همان بهره کشی جنسی زن در غرب همینجا در حال تکرار است!!)

فرض دوم: دست اندرکاران و ناظران صدا و سیما تحت قدرت جنگ نرم آرام آرام استحاله فکری و رفتاری شده اند تا آنجا که اساساً این گونه حرکات را مباح بلکه مجاز و بدون اشکال می دانند و معتقدند باید به روز بود آن هم به هر قیمتی ( که باید گفت مدیرانی که آمده اند برای مخاطبین الگو سازی صحیح کنند، خود الگویی غلط را برگزیده اند و مباناهای صحیح را نمی شناسند)

فرض سوم این است که آیات قرآن و روایات و سیره معصومین و عقل عقلا دارند اشتباه می کنند و متحجرند و این مدیران صدا و سیما هستند که راه ثواب و صحیح را می روند!!

مع الاسف باید گفت اگر کسی به این نوع اجرا اشکالی نمی بیند و این انتقادات را متحجرانه می داند چند دقیقه ای بر روی آیات قرآن و روایاتی که در زیر آمده است تأمل کند ( جای اشک ریختن نیز هست):

 

پیامبر اکرم(ص)زنان را از پوشیدن لباس‌های توجه برانگیز بر حذر می‌داشتند.

امام صادق(ع) به یکی ازخواهران محمدبن ابی‌عمیر فرمود : وقتی که به دیدار برادرت رفتی لباسهای رنگارنگ و تحریک‌آمیز برتن نکن.

 

رسول حق (ص) به حولا فرمود :روسرى خود را که جلب نظر مى کند نشان مده اگر چنین کنی دینتان را تباه و خدا را به خشم آورده ای.

 

امام رضا (ع):هر کس لباس بپوشد تا مباهات و جلوه گری کند خدا رحمتش را از او باز می دارد

 

پیامبر فرمود: لباسی بپوش که انگشت نمای مردم نشوی و عزت واحترامت هم محفوظ بماند.

 

انواع حجاب در قرآن:

حجاب گفتاری در مقابل نامحرم

فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذِی فِی قَلْبِهِ مَرَضٌ(احزاب؛32) پس زنهار نازک و نرم با مردان سخن نگویید؛ مبادا آن که دلش بیمار (هوا و هوس) است به طمع افتد.

 

حجاب رفتاری (راه رفتن) در مقابل نامحرم

 

نوع دیگر حجاب و پوشش قرآنی، حجاب رفتاری زنان در مقابل نامحرم است. به زنان دستور داده شده است به گونهای راه نروند که با نشان دادن زینتهای خود باعث جلب توجه نامحرم شوند

 

وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفِینَ مِنْ زِینَتِهِنَّ (نور؛31) ؛ و آن طور پای به زمین نزنند که خلخال و زیور پنهان پاهایشان معلوم شود.

 

از مجموع مباحث طرح شده به روشنی استفاده میشود که مراد از حجاب اسلامی، پوشش و حریم قائل شدن در معاشرت زنان با مردان نامحرم در انحای مختلف رفتار، مثل نحوه‌ی پوشش، نگاه، ‌حرف زدن و راه رفتن است .

متاسفانه خانم نجمه جودکی در مصاحبه با یکی از رسانه ها مطالبی را بیان نموده اند که گویای این است که این روحیه نه از سر غفلت بلکه به عنوان یک اصل پذیرفته شده توسط ایشان قرار است ادامه پیدا کند. 

موارد مهم با رنگ قرمز مشخص شده است . به نمونه هایی از این مصاحبه توجه نمایید:

------------------------------------------------------

گفتگوی نوروزی سینمافا با «نجمه جودکی»

چقدر در اجرا، خودِ واقعیِ «نجمه جودکی» هستید؟

شاید از نظر زبان بدن Body Language خودم باشم اما برنامه‌ای مثل «هفت ترانه» خیلی خط قرمز دارد و این کار را برای مجری سخت می‌کند. من مجری به جای اینکه راحت حرف بزنم باید دائم فکر کنم چه چیزی را بگویم و چه چیزی را نگویم. من خط قرمزها را می‌شناسم و به آن اعتقاد هم دارم اما احساس می‌کنم اگر کمی از آن ها برای مجریان خانم برداشته شود، کار بهتر خواهد شد و دچار خودسانسوری هم نمی‌شود. من اگر خودم نباشم بیننده هیچ وقت مرا باور نمی‌کند.

آیا این Body Language ایده خودتان هست؟ اینکه نمی‌شینید و دائماً حرکت می‌کنید را می‌گویم!

«کمی متفاوت» تنها برنامه‌ای بود که نشسته اجرا کردم. واقعاً به این فکر نکرده بودم و شاید شانسی هم باشد. من اصلاً نمی توانم نشسته اجرا کنم و برایم سخت است و اگر یک جا هم بایستم دائم تکان می‌خورم. فکر می‌کنم اگر بایستم شبیه «اخبارگوها» می‌شوم.

 

تصور می‌کنم پای‌بند به متن هم نیستید و بداهه حرف می‌زنید! این ها به اجرایتان ضرر نمی‌زند؟

نه! من خیلی خودمم. من اگر در اجرا اشتباه بکنم، فوری از بیننده عذرخواهی می‌کنم چون شبیه آن ها هستم. من از نقش بازی کردن بدم می‌آید و اگر می‌خواستم نقش بازی کنم، بازیگر می‌شدم.

 

برسیم به برنامه «هفت ترانه»؛ انگار اولین بار است که اینقدر راحت تلویزیون با موسیقی و ترانه کنار آمده، فکر می‌کنم به خاطر همین است که در شبکه تازه تاسیس «شما» است.

اگر منظورتان خط قرمزها است که باید بگویم هیچ تفاوتی با سایر شبکه ها و برنامه هایشان ندارد.

 

جوابم را گرفتم! به نظرتان این شبکه «شما» چقدر مخاطب دارد؟ با توجه به اینکه همه از این دستگاه‌های دیجیتالی ندارند و همه گیر هم نشده! نمونه‌اش خود ما، که نداریم ...

ما خودمان هم نداریم (می‌خندد!). این برنامه خیلی پر مخاطب است و جالب است که همه اسم من را با نام «هفت ترانه» می‌شناسند. پایان مصاحبه

-------------------------------------------------

 

در گفتگوی ایشان موارد قابل تاملی مطرح است:

ایشان فرموده اند به خطوط قرمز اعتقاد دارند اما برای راحتی مجریان خانم باید کمی از آنها برداشته شود!! جا دارد از ایشان بپرسیم آیا بیشتر از این می خواهید خطوط قرمز را رد کنید؟!؟

ایشان فرموده اند : خطوط قرمز این شبکه با سایر شبکه ها فرقی ندارد. اما ظاهراً که برنامه شما استثنا شده است!. 

اما قابل تامل ترین اظهار نظر ایشان بر می گردد به زبان بدن. در واقع زبان بدن یعنی اینکه فردی بدون صحبت کردن و با انجام حرکاتی که با بدن خود انجام می دهد پیامهای مستقیم و غیر مستقیم خود را به مخاطب برساند. باید به ایشان گفت که شما آنچنان هم که می گویید در این برنامه محدود نشده اید و آن قدری دستتان باز است که مخاطبان با زبان بدن شما پی به تبرج، عشوه، ناز و ادا و ... می برند. نکند خدای نکرده می خواهید حرکات موزون همراه با موسیقی را هم به برنامه تان اضافه نمایید؟!!؟

 

یکبار دیگر حرکات و مصاحبه این مجری را با آیات و روایات بالا بسنجید و خود قضاوت کنید.

اما نکته آخر اینکه پخش این برنامه با این سبک و سیاق از شبکه شما (شبکه اقوام ایرانی) پیام پنهان دیگری نیز دارد و آن این است که همه اقوام ایرانی فارغ از فرهنگ و لباس و آیین می توانند این مجری را الگوی رفتاری زنان و دخترانشان بدانند و این یعنی نابودی فرهنگ های اصیل یک ملت بدون سر و صدا و به آرامی حتی اگر سهواً و از روی غفلت باشد.

  آیا این راهی که صدا و سیما می رود همان دانشگاهی است که حضرت روح الله خواستار آن بود؟

 

 

 

پ ن 1 : ممکن است عده ای مرا به عناوینی متهم کنند. همینجا اعلام می کنم که برچسب هایی مانند متحجر، تندرو، افراط گر، امل و ... را با کمال افتخار به جان می خرم و حاضرم حتی برای اصلاح این وضعیت غلط سختی های بیشتری را متحمل شوم. اما از خداوند منان مسئلت دارم همه  مسئولان صدا و سیما و بنده حقیر را در مسیر کمال قرار دهد و توفیق جبران اشتباهاتمان را عطا فرماید.

پ ن 2 : با ارائه نظر در خصوص این مطلب بنده حقیر را در نقد این مسیر یاری فرمایید. منتظر نظرات شما هستم

پ ن 2 : از تاریخ 93/4/13 یکی از عکس ها با توجه به نظر برخی دوستان حذف گردید.

نظرات  (۱۷۸)

حرفهاتون صحیح بود اما می تونستید بهتر نقد کنید.

ضمنا نمایش عکس شخصی ایشون که خارج از برنامه بود کار درستی نبود.

پاسخ:
سلام
از اینکه نظر دادید ممنونم
عکسی که از ایشان به نظر شما شخصی آمد متاسفانه در سرتاسر وب منتشر شده است و در واقع ایشان با انتشار آن دیگر آن را شخصی نمی دانند. در ضمن در پی نوشت ها متذکر شدم که این مورد حذف گردید.
بی تقوایی کردید.
پاسخ:
سپاس از نظر شما.

عزیزم شما به این مانتو میگی بدن نما؟؟؟

ما هرچی نگاه کردیم جاییش رو ندیدیم! البته منکر حقیقت مطلب نیستم ولی استفاده بجا از کلمات رو خواهشمندم.

پاسخ:
دوست عزیز سلام
متاسفانه آن قدر چشمانمان به لباس های خارج از عرف عادت کرده که دیگر به قول شما به این موارد اشکالی نمی بینیم. مانند غیبت و دروغ که شده است خوراک محافل مان و دیگر به آنها حساسیتی نداریم. در صورتیکه معیار اصلی ملاک است نه بی تفاوتی و عادت های ما.

چه قدر چرت و پرت میگید کجا لباس های تنگ می پوشه به نظر من یکی از بهترین مجری های تلویزیون است براش آرزوی موفقیت و طول عمر میخوام

پاسخ:
بهترین مجری از چه نظر؟!؟
لباس مجری بر عهده ی شبکه س!
عشوه گری ما ندیدیم!
حالتون خوب میشه
پاسخ:

بدا به حال شبکه ای که لباس مجری اش را این گونه انتخاب می کند.

متاسفانه عشوه گری برایمان عادی شده.


بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اگه *** ***** کمتر به *** فکر کن.
این طبیعیه من وقتی شهوانی باشم سر برنامه های شبکه قرآن هم بشینم ارضاء میشم.

پاسخ:
از ادب شما دوست عزیز ممنونم. یعنی شما واقعا وقتی قرآن می شنوید العیاذبالله شهوانی می شوید؟!؟
قضاوت بر عهده دیگر دوستان

اشکال کار اینه که حضرتعالی فکرتان هوسران است اینقدر تومخیلات حضرتعالی افکار شیطانی موج می زند که هرحرکتی برایتان عشوه جلوه می کند.چرا من بیننده چنین احساسی نداریم .شما ذهنی بدون دغدغه دارید ازبس جیبتان از بیت المال پر است .
پاسخ:
ظاهراً که فعلا کسانی که جیبشان از بیت المال پر می شود در حال عشوه هستند . در ضمن اگر یک زن عشوه می کند و شما هیچ احساسی ندارید حتما هرچه سریعتر به یک پزشک مراجعه فرمایید
فقط میتونم بخندم بهت . کاش به جای این که انقدر وقت بذاری هیزی کنی  وقت میذاشتی خودتو اصلاح کنی
در دنیای امروز، با وجود اینترنت و ماهواره به راحتی محصولات پورن و لختی و سکس به معنای تمام و کمالش دم دست هر آدمی هست. اونوقت شما گیر دادین به یه مجری توی تلویزیون جمهوری اسلامی؟!!
کجاش عشوه گری می کنه؟. چیکار بکنه؟!!
شما بهش بگید! بیاد خشک و خالی بره... برنامه باید از اون شادتر و بهتر باشه مردم ارضا شن. نرن سراغ چیزای دیگه...
کاملا باهاتون مخالفم اینا همش برای خراب کردن این مجری توانای کشورمونه بعداز خانم نامداری دومین مجریه خانمیه که تونسته مخاطبای زیادی رو جلب کنه این به جای تقدیرتونه
لباساشونم خیلی قشنگ هستن
واقعا براتون متاسفم

آقایی که ادعای خداشناسی و دینداری می کنی  خدا بهت نگفته از ظاهر آدما قضاوت نکنی  . برو  حیا کن راجع به نا موس مردم حرف در نیار مدیران سازمان  خودشون میدونن چیکار کنن . اگر تو از پای تلویزیون دیدیش من ایشون رو از نزدیک میشناسمش این خانم هم خیلی محترم و پاکدامنه این وصله ها م بهش نمی چسبه  تو برو چشمای خودت رو درست کن که هیزی نکنه واسه ناموس مردم . خیلی هم سختته نشین پای تلویزیون  تو بی جنبه ای بقیه رو مثل خودت میدونی 

خانم جودکی خیلی ریبا و خوش پوش و خوش قیافه هستند ... خود من هم خیلی دوست دارم نظاره گر برنامه شون باشم.ولی کی گفته زیبایی و جلال بد هستش ؟ اصلا هم ایشون عشوه نمیکنن . هم ایشون وو هم خانم نامداری جفتشون خوش سیما هستن و به نظر من این شما رو به بیراهه و خطا میبره.
واقعا برای صداوسیما متاسفم که این گونه مجری را انتخاب کرده است
حرکات و لباس این مجری اصلا خوب نیست.
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۷ سربازان جنگ نرم امام خامنه ای
سلام دمتون گرم ایول نقد خوبی به برنامه هفت ترانه کردین وبه جا خدا قوت
وای بر اقای ضرغامی بااین برنامه هاش
ابروی نظام و اسلام رو برده
سلام .خاک بر سرت کنم که نشستی یک ساعت چرتو ژرت نوشتی و خاک بر سر اونایی کنم که حرف های چرت تو رو تایید میکنند
ابروی مسلمان بردن بزرگترین گناه و تهمت زدن هم از کناهکبیره که تو هردو اونا رو انجام دادی
خاک بر سرت کنم که میشینی چه فکر هایی میکنی
پاسخ:
دوست گرامی سلام.
به نظر شما آیا عشوه گری مقابل چشمان صدها بیننده گناه کبیره نیست؟
به نظر شما آیا فحش دادن گناه نیست؟

دوست عزیز ابتدا باید بگم که شما نباید آبروی هر کسی رو که دلتون میخواد ببرید.
و چند تا نکته درباره ی مطلب شما

آیا واقعا این آن زنی است که مد نظر اسلام است؟ و آیا این آن زنی است که صدا و سیما باید الگوی رفتاری دیگر دختران را معرفی کند؟

به نظر شما مجری های زن باید با چادر سیاه و نقاب وارد بشن؟؟ اونوقت نسل جوان مخاطب یه چنین برنامه ای خواهد بود؟

در ضمن شما باید بپذیرید که برنامه هفت ترانه هیچ اشکالی نداره. وقتی موزیک ویدیو ها همگی از ابنیه ی تاریخی و یا گل و گیاه هستن!

در ضمن هیچ مجری ای نمیتونه سر از خود لباس بپوشه بلکه لباسی که تهیه کننده آماده کرده رو می پوشه.

خواه ناخواه باید بپذیریم که این سبک از مجری گری یک پیام مهم را به جامعه القا می کند و آن هم مجاز بودن و عادی سازی رفتارهایی مانند عشوه گری، تبّرج و حجاب بی حجابی است.

پیام این برنامه این است که به جایی که بیایید ماهواره ببینید و کلیپ گوگوش و ساسی مانکن گوش بدهید بیاید هفت ترانه ببینید. آقای عزیز الان که 1400 سال پیش نیست. اگه اینجوریه که شما نباید وبلاگ هم بسازی!!

چند فرض در خصوص این موضوع مطرح است:

فرض اول: دست اندرکاران این برنامه تعمداً برای افزایش مخاطبان خود این نوع مجری گری را می پسندند و در این خصوص نه تنها سکوت بلکه تشویق هم می کنند. ( که  مع الاسف باید گفت همان بهره کشی جنسی زن در غرب همینجا در حال تکرار است!!)

با کمال تاسف باید بگم بهره کشی از زن همینه که شما انقدر روی ایشون حساس شدید. از دید شما زن که آدم نیست. وسیله ایه برای ارضای مرد و فقط باید برای صاحب خودش ارضا کننده باشه!!

پاسخ:
سپاس از نظر و نقد شما
درسته
خیلی برنامه ی خوبی و مجری هم خیلی خوب برنامه رو اجرا می کنه

گم شو طالبان...
درود بر نجمه جودکی

پاسخ:
سلام بر شما.
اولا طالبان به کسی می گویند که احکام اسلام را اجرا نمی کند. دوما دفاع از احکام اسلام طالبانیسم نیست. سوما روحیه طالبان فحش دادن است. امیدوارم شما طالبان نباشید.
الحق که آقای امامی درست گفتن من که یه زنم ازحرکات و حرف زدنش کیف میکنم وای به حال مردها

باهاتون موافقم.زیادی عشوه گری میکنه

سلام مجری باید کمی هم جوان وخوش تیپ باشه برای شما همون خانم رضایی و خامنه و روژین کائنی خوبن که اونا 400 ساله شونه و اون یکی هم لباس هاش به درد سفره تمیز کردن هم نمیخوره بی جنبه ها
پاسخ:
سلام
از نظر شما آیا مجری رقاص باشه هم خوب نیست؟
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۳ ابرهای آرزو
فقط می تونم بگم بی انصافی کردید

متأسفم برای یک عده که به اسم انتقاد، شخصیت و آبروی یک انسان رو نابود می کنند.

این متن یک انتقاد نبود، یک تخریب شخصیت اساسی بود. یک مشت تهمت و حرفهای مزخرف.

دیگر دوران مجریان خشک و بیروح تلویزیون بسر آمده و رسانه ملی در جهت صمیمیت بیشتر با مخاطب قدم بر میدارد.

چرا باید یک مجری با شخصیت خود را به خاطر بعضی انسانهای بی جنبه، محدود و زندانی کند و خشک و بیروح یک برنامه را اجرا کند؟

متأسفم برای انسانهایی که قدیمی و کهنه تفکر میکنند.

درود بر خانم جودکی

پاسخ:
امیدوارم با این نظر قصد توهین به قرآن و دین اسلام را نداشته باشید. متاسفانه عده ای احکام اسلام را مربوط به قدیم می دانند. اگر احکام اسلام مربوط به قدیم است چرا خداوند پیامبر جدیدی مبعوث نمی کند؟!!؟
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۷ ابرهای آرزو
سلام
در هیچ آیه ای از قرآن و هیچ حدیثی نوشته نشده اینجوری نقد(امر به معروف و نهی از منکر) کنید آقای امای شما می تونستید طوری دیگه نقد کنید نه با آبروی مردم بازی کنید اونم اینجا جلوی افکار عمومی شخصیت این خانم محترم رو خرد کنید!!!!
آقای امامی دین بزرگی را به گردن گرفتید چون روش رو اشتباه رفتید
البته هنوز هم دیر نشده قبول کنید اشتباه کردید
در ضمن از شما و مدیران این سایت انتظار نداریم نظرات محترمانه ما رو پاک کنید
پاسخ:
دوست عزیز
در این متن هیچ توهینی به شخص مجری نشده است. اگر کسی رفتار غلطی انجام داد باید به او تذکر داد. آبروی کسی وقتی می رود که در پنهان گناهی بکند و دیگری آن گناه را علنی کند. اما اگر کسی گناهی را در ملا عام انجام داد چه؟ این متن در نهایت احترام نوشته شده و فقط نسبت به رفتار عشوه گرانه خانم جودکی نقد دارد و نه به شخصیت و یا خود ایشان. لطفا دقت کنید.
این حرفاچیه!چرا میخواید بیخودی آبروی بقیه رو ببرید!اون از آزاده نامداری بدبخت اینم ازاین بنده خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!حرفاتون بیخود وبی اساسه

سلام . به نظر شما احترام میذارم ولی اگه تلویزیون چند تا برنامه اینجوری (شاد) نذاره که یا مردم باید برن بمیرن یا برن پای ماهواره بدتر از ایناشو ببینن .

پس لطفأ قبل از نقد به جنبه هایی به جز ذهن خودمون هم فکر کنیم

بازم تشکر

پاسخ:
برادر عزیز سلام.

ابتدا باید شادی را تعریف کرد و سپس چهارچوب های شادی را مشخص نمود. به نظر شما بهتر نیست صداوسیما رقص را هم به برنامه های شاد خود اضافه کند تا مردم ما به جای ماهواره در همین تلویزیون خودمان شاهد آن باشند؟
باسلام خدمت همه دوستان موافق ومخالف
نظر آقای امامی درسته چه خوشتون بیاد چه نیاد
خانم نامداری ، شما من وهرکس دیگه درکلیه ارتباطات ومنش زندگی ابتدا بایدبه اصول توجه کنه اصل هم خداست بقیه فرعن خدا هم برا کل هستن ازجمله زن ومرد قوانینی گذاشته رفتار خانم جودکی با اون قوانین تطبیق نمی کنه ممکنه خانم خوبی باشه که یکی ازدوستان گفته میشناسش خانم موجهی ولیکن خوبی ذاتیش رو تو عملم نشون بده. سوال اینه واقعا نمیشه مجری گری کرد وبرنامه هم گل بکنه بارعایت اصول واقعا امکان نداره بجای اینکه ازبدنمون استفاده کنیم ازمغزمون استفاده کنیم برای پربارکردن یک برنامه؟
باسلام خدمت همه دوستان موافق ومخالف
نظر آقای امامی درسته چه خوشتون بیاد چه نیاد
خانم نامداری ، شما من وهرکس دیگه درکلیه ارتباطات ومنش زندگی ابتدا بایدبه اصول توجه کنه اصل هم خداست بقیه فرعن خدا هم برا کل هستن ازجمله زن ومرد قوانینی گذاشته رفتار خانم جودکی با اون قوانین تطبیق نمی کنه ممکنه خانم خوبی باشه که یکی ازدوستان گفته میشناسش خانم موجهی ولیکن خوبی ذاتیش رو تو عملم نشون بده. سوال اینه واقعا نمیشه مجری گری کرد وبرنامه هم گل بکنه بارعایت اصول واقعا امکان نداره بجای اینکه ازبدنمون استفاده کنیم ازمغزمون استفاده کنیم برای پربارکردن یک برنامه؟
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۵ رها (مدافع حقوق بشر)
سلام .. میکروسکوپ ... نمره چشمت چنده؟!!!!
میبینم که بدجوری داری میسوزی .. ولی خدایییش خیلی هیزی هااااااااااا!!!!!
برادر روانی روان پریش خودت ناموس نداری به خواهرمون گیر میدی ؟!!!



پاسخ:
سلام بر شما.
اینکه فرمودید میکروسکوپ شاید من حقیر حتی از یک میکروسکوپ هم کمتر باشم؛ چون بزرگی هر موجودی به مفید بودن و شدت تاثیر آن است و نه به هیکل و جمال و مدرک.
شما که مدافع حقوق بشر هستی آیا تا به حال مدافع حقوق خدا که همان احکام نورانی اوست هم بوده اید؟
در مورد هیز بودن قبلا در جواب دیگر دوستان جواب هایی گفته ام لطفا مراجعه و مطالعه فرمایید.

نویسنده گرامی

با سلام

من برای اولین بار بود که به وبگاه شما سر میزنم

از دو مورد در این وبگاه بسیار خرسند و خشنود شدم اول اینکه شما سعی می کنید نظرات مخالف را هم منتشر کنید که کاری بس قابل ستایش است. کاری که بسیاری از سایت های پرمدعای اخلاق و انسانیت اینکار را انجام نمی دهند. دوم اینکه سعی می کنید پاسخ مناسب و مرتبط را به کسی که نظر ارسال کرده است بیان نمایید که این کار شما نیز قابل تحسین است

اما از نظر من چند مورد از مطالب و کار های سایت شما نیز قابل نکوهش هستند.

اول اینکه این کار شما اصلا در خور یک فرد مدعای مسلمانی نیست که در یک وبسایت که محل بازید عموم است شروع به امر به معروف و نهی از منکر نمایید . در صورت احساس تکلیف در هر کدام از شما عزیزان بسیار مقید به دین می توانستید به صورت خصوصی با تهیه کننده برنامه و یا خود خانم مجری در میان بگذارید که البته این امر کفایی است و نیازی به مراجعه تمام افراد ندارد.

دوم اینکه با استفاده از برخی عبار ت ها و عکس ها  از جمله لباسهای خیلی تنگ و بدن نما و عکس بدون حجاب شخصی ایشان سعی در غلو در ماجرا نموده اید. لبای های ایشان در برنامه تنگ و بدن نما نیستند یا حداقل کوتاه نیستند. یا انتشار عکس شخصی ایشان هر چند که در صفحه اجتماعی ایشان باشد کار مناسبی نیست . شاید این عکس ناخواسته منتشر شده باشد و شما نیز ناخواسته به ایشان تهمت زده اید . هر چند اگر ایشان آگاهانه آن را منتشر کرده باشند شما منتقد نحوه رفتار و لباس پوشیدن ایشان در برنامه هفت ترانه هستید نه در نقد شخصیت رفتاری خصوصی ایشان.

 

و آخر اینکه سخت گیری های بیش از حدی که شما دوست عزیز و سایر افرادی که با نظرات شما و یا حتی سخت گیرانه تر بر خورد می کنند موجب ریزش مخاطبان رسانه ملی که در حال حاضر هم بسیاری از مخاطبان خود را از دست داده است می شوید و موجب جهت گیری افراد به استفاده از دستگاه های ماهواره ای و تماشای برنامه های بدون محتوای آنان می گردید.

قطعا در تولید چنین برنامه هایی که از رسانه ملی پخش می شود گروه نظارت و بررسی، در مورد محتوا و  پوشش بانوان در این برنامه ها نظرات کارشناسی مطابق قانون بیان نموده اند و به عبارتی از نظر قانونی مجوز های لازم را کسب نموده اند .

در پایان باز هم بخاطر آن دو مورد  نکته قابل تحسینی که در ابتدا بیان کردم از شما تشکر و قدردانی می نمایم

موفق و پیروز باشید

پاسخ:
محمد عزیز سلام. از اینکه به کلبه حقیر بنده سر زدید و نظر نوشتید کمال سپاس را دارم.
به نظر شما اگر کسی در ملاعام نسبت به گناهی مبادرت نمود دارای حق است ولی در مورد امر به معروف شما قائل به مخفیانه بودن هستید؟ نمی خواهم بگویم که باید در جمع فریاد زد و آبروی فرد را برد اما آیا به نظر شما موضوع به این مهمی و روشنی که یک زن آن هم در صدا و سیمای یک کشور اسلامی این گونه جولان دهد جای فریاد زدن ندارد؟ چه طور برای آنها که این گناهان را فریاد می زنند حق قائلید اما برای ما حقی قائل نیستید؟
در مورد اینکه فرمودید غلو کردم فکر نمی کنم این گونه باشد. قبلا هم در جواب دیگر دوستان گفته ام که از بس چشمانمان به این گونه گناهان و لباس ها عادت کرده است که حداقل ها را هم فراموش کرده ایم و هر گونه صحبتی در این خصوص را با برچسب هایی مثل تندرو و افراط و امل جواب می دهیم.
این که فرمودید ما سخت گیری می کنیم و مردم به سوی ماهواره رفته اند اگر واقعا مسدولان صدا و سیما هم همین نظر شما را داشته باشند که واویلاست. تا کی می خواهیم ملاک رفتارهایمان را ماهواره قرار دهیم؟ تا کی می خواهیم برنامه های جنسی و آنچنانی ماهواره را میزان و ترازو کنیم و بعد برنامه بسازیم؟ پس حقیقت چه می شود؟ اصلا به نظر شما آیا بهتر نیست در صدا و سیما رقص هم پخش بشود تا اصلا مردم سراغ ماهواره نروند؟ قبول بفرمایید که عده ای از مردم ماهواره نگاه نمی کنند. پس تکلیف این دسته از مردم چه می شود که باید عشوه های مجریان سیما را به جان بخرند؟ آیا برای این دسته هم حقی قائلید تا در کنار خانواده و فرزندانشان به برنامه هایی نگاه کنند که نخواهند از شرم و حیا سرخ و سفید شوند؟

با عرض سلام خدمت شما
فقط تو صدا و سیما اینو کم داشتیم که بحمدالله اضافه شد
فقط میتونم بگم متاسفم!

یعنی واقعاااااااااااااااا خاک برسرتون بااین بافکارپوچ ومسخرتون! حالا که یه مجری توانمند وخوب مثه خانم نامداری اومده شما باتهمتای الکیتون بشینین چرت وپرت بگین.. مجری به این توانمندی وخوش صحبتی که تونسته کلی مخاطب جذب کنه.. هم خوش پوش وهم زیبا.. هرچی هم دقت میکنم هیچ عشوه ای تو کارشون نمیبینم... متاسفم برات واقعا

پاسخ:
سلام. قبلا جواب دیگر دوستان با ادبیاتی مانند شما را داده ام. چطور شما به یک متن انتقادی و مودبانه به یک مجری عصبانی می شوید ولی خود بنده را به انواع فحش ها می نوازید؟!!؟

کمی تامل، تحقیق و انصاف نیاز است
روزگار جوونوای مردمو امثال تو با این افکار پوسیده سیاه کردن ، تفریح سالم جوونا شده بنگ زدن !!! هنوز مثل 2000 سال پیش قداره بندی و عربده کشی یه افتخاره ! دزدی و کلاهبرداری همه جا بیداد میکنه ! اون وقت تو به این گیر دادی که چرا مانتو خانم مجری فلان برنامه از فلان شبکه ، پنج سانت کوتاه یا بلنده ؟!!! خیلی به فکر خیر و صلاح جامعه هستی ؟!!! چرا از رشوه گیری سازمانهای د.و.ل.ت.ی نمینویسی ؟!! امر به معروف و نهی از منکر فقط واسه حجابه ؟!! یا اینکه تو فقط زورت به جنس مونث میرسه !
پاسخ:
سلام
اینکه جوان ها بنگی شده اند مربوط به این هست که رعایت حجاب تذکر داده می شود و یا مربوط به عدم رعایت حجاب در جامعه است؟ به نظر شما جوانی که صبح تا شب این جور عشوه گری ها را در کوچه و خیابان و تلویزیون و ... می بیند اما امکان ازدواج ندارد و بنگی می شود این دلیل مهمتری نیست؟ اتفاقا کسانی که به قول شما در سازمان های دولتی اهل رشوه و اختلاس هستند بررسی نمایید ببینید حال و روزشان چگونه است؟ کسی که احکام خدا را اهمیت نمی دهد انتظار دارید دزدی و اختلاس انجام ندهد؟ بر شما باد به انصاف 
برو مشکل خودتو اول حل کن  چشات مشکل داره
پاسخ:
سلام. جواب به برادر ابوالفضل را مشاهده نمایید.
خودت را اصلاح کن و برای مردم عیب نگذارید
پاسخ:
طبق منطق شما باید گفت <برادر عزیز شما هم خودت را اصلاح کن و برای اصلاح من نظر نگذار>

به نظرت این منطق درست است؟
خاک برسرتون با این تفکرتون عقده ای ها خوبه دیگه حالا زنا نفس عمیقم نکشن شای برا شما مردها عشوه گری بشه خاک بر سر عقب موندتون بشن
پاسخ:
سلام از اینکه می بینم منطق امثال شما چیزی جز فحش و توهین نیست یقین پیدا می کنم که راهی که می روم کاملا صحیح است.
من خیلی این برنامه رو تماشا میکنم ولی هیچ موقع تحریک نشدم یا نظرم به بدنشون جلب نشده.فکر کنم نویسنده خیلی به بدن خانم ها دقت میکنه که در این حد حساسه.واقعا افسوس...
پاسخ:
واقعاً ؟!!!؟
من تاحالا خانم جودکیو دوس داشتم ولی از مصاحبش خوشم نیومد.همش گله داشت.خوشحالم که متوجه شده وقتی نمیتونه با شرایط کنار بیاد خودشو کنار کشیدو جارو واسه بقیه که تواناییشو دارن باز کرد.خودمونیم تو متنتون زیادی افراط کردید.بنده خدارو ترور شخصیتی کردید.
پاسخ:
سلام . کجای متن به نظر شما افراط داشت؟ کدام ترور شخصیت؟
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۷:۳۸ مجید رادپور
پسری 23 ساله هستم. خداوند متعال حس غریزی شهوت و تمایل به جنس مخالف را در تمام انسانها و حیوانات قرار داده است.

آنچه که ما در برنامه هفت ترانه از شبکه شما دیده ایم.
نجمه جودکی خانمی است زیبا چهره - زیبا سخن با صدایی دلربا - با مانتویی تنگ - لباسهایی با رنگ جیغ - با رفتاری عشوه گرایانه

به نظر من باید ممنوع التصویر شود!!!
نجمه جودکی خیلی با ناز و ادا رفتار می کنه. 
من که دخترم شیفتش میشم. وای به حال آقایون!

به نظر من به درد تلوزیون نمیخوره!
نجمه جودکی خیلی با ناز و ادا رفتار می کنه. 
من که دخترم شیفتش میشم. وای به حال آقایون!

به نظر من به درد تلوزیون نمیخوره!
با سلام. میدونم مدت زیادی از گذاشتن این پست میگذره، چند ماه پیش بود که مقاله‌تون رو خوندم با چندتا از نظرهاش. فقط این رو بگم که با خوندن این نظرها میشه فهمید برداشتی که شما از اسلام دارین چقدر متفاوت با اونایی است که نظر شما رو قبول ندارند و بعضاً از روی عصبانیت با توهین جواب شما رو دادند. به نظر من امر به معروف و نهی از منکر اون چیزی نیست که شما بهش اعتقاد داری که اگه اونی باشه که شما میگی پس فرقش با فضولی و تهمت و ... چیه. قصد ندارم بخوام شما رو ارشاد کنم و نظرتون رو عوض، ولی بالاخره اون روز میرسه و حق و باطل که تو این روزگار با هم درآمیخته شده و حلال خدا حروم و حروم خدا حلال، از هم متمایز خواهد شد.   
پاسخ:
دوست گرامی سلام. 
فضولی و تهمت مربوط به نهان افراد است . نه خانمی که جلو چشم میلیونها بیننده عشوه گری می کند.
چی بگم والا
سلام دوست عزیز من نمیگم این خانم مجری واقعا اوکی هست و معصوم اما تو که این همه خدا و پیغمبر و حدیث می کنی حتما شنیدی میگن حفظ آبروی مومن از خانه خدا هم واجب تره تو اگه می خوای نهی از منکر کنی واقعا هیچی پیدا نکردی بگی  که به این مجری گیر دادی والا من تا قبل این اصلا متوجه عشوه گری ایشون نشده بودم تو این جامعه تا دختر حرف بزنه و بخنده و عاشق بشه و ...... بهش برچسب بد نامی و فاحشه بودن میزنن!!!!!
حسود خجالت بکش
پاسخ:
سلام. 
چه جالب فرمودید حفظ آبروی مومن. آیا این خانم مجری مومن، آبروی خود را در جلوی چشم هزاران نامحرم حفظ کرده اند؟
سلام ، اگه به نظر شما این خانم یا هر مجری دیگری مشکلی دارند شما میتونید این مطلبو مستقیم به برنامه و یا شبکه منتقل کنید. شما که این همه آیه بابت حجاب و رفتار یک خانم مسلمان با دیگر افراد آوردید که درست هم هست. ولی در مورد ریختن آبروی یک بنده‌ی خدا، چندتا آیه تو قرآن اومده ......... ؟ 
پاسخ:
سلام.
جوری حرف می زنید که انگار این برنامه خصوصی است و فقط برای یک نفر پخش می شود و نه میلیون ها مخاطب!!!!!!
عججججججججججججججججب!!!!!!!!!!
اینطوریکه اگر کسی بهش دقت نکرده باشه میره ببینه مگه چه خبر بوده.من خودم حالاکه این متن روخوندم از امشب میخوام برم ببینم لباس و عشوه گریش چطوری بوده که من تاحالا متوجه نشدم.چرا مخصوصا جوونهارو متوجه میکنید به این چیزا دقت کنن.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام به نظر من خانم جودکی به مخاطبان و همچنین به خواننده ها و خیلیای دیگه توهین میکنه و یک آدم **** هستش
پاسخ:
سلام. نیازی به توهین به این مجری محترم نیست. ما به رفتار ایشان انتقاد داریم و با شخصیت ایشان کاری نداریم. در ضمن انتقادمان در کمال احترام است. دوستان لطفا به ایشان توهین نفرمایید.
حرفایی که نباید بزنه میزنه
خیلی ناشیانه برخورد میکنه
در کل مجری گری بلد نیست
در کل من مشکلی نمی بینم حجابش ولباسی که می پوشه خوبه مثل همه مجریان
و کسایی که دارن مجری گری می کنن ایرادی نمی تونم بهشون بگیرم در کل خوب اجرا میکنه برنامه هفت ترانه اینجوری اقتضا میکنه که مجری شور و نشاط داشته باشه و اونو به بیننده انتقال بده ما نباید دید منفی نسبت به همه چی داشته باشیم باید نگاهمون رو عوض کنیم و بی خود به هر چیزی بد بین نشیم
پاسخ:
سلام. نگاهمون رو عوض کنیم؟؟!!!!؟  هر جا گناه دیدیم بگویم انشاالله بزه ؟
طفلی قیافه ای ام نداره که انقد بهش گیر دادین....!یه انسان با یه چهره و رفتار کاملا عادی و معمولی مثل من و همه شما...!چرا ما آدما انقد اصرار داریم که همدیگرو زیر ذره بین فکری خودمون قرار بدیم و تحلیل و قضاوت کنیم....؟!!!!!!!!!!!
سلام، بنده هم موافقم، رفتار خانم رودکی از صمیمیت و نشاط یه کم گذر کرده، طرف صحبتم با اون عزیزاییه که میگن شما طرفدار مجریای خشک و پیر و فرطوط هستین، خوب هفت ترانه یه مجری خانم دیگه هم داره اما ایشون (متأسفانه اسمشون یادم رفته) با وجود اجرای حرفه ای و پر انرژی، در کنار حفظ وقار و متانت هیچ رفتار بحث برانگیزی ندارن پس طبیعی هم هست که ایرادی بهشون وارد نباشه.
در ضمن به نظرم میاد یه سریا واسه اینکه بتونن به چش چرونیای خودشون ادامه بدن دارن نویسنده ی محترمو به چشم چرونی متهم می کنن؛ انتقاد محترمانه به بخشی از رفتار یه نفر میشه آبروی مسلمون ریختن و گناه کبیره اما 200 نفری فحش دادن به 1 نفر میشه افکار نو و دنیای مدرن و آزادی و دفاع از حقوق "بشر" و............
هر چیزی که خوشتان بیاید حرام است! خوشتان آمده است؟

پاسخ:
هر چیزی که مخالف حکم خداوند باشد حرام است حتی اگر همه مردم کره زمین دوستش داشته باشند.
حرف شما صحیح است واون کسانیکه بااین جوراعمال موافقنداول ببینندکه خودشون هم راضی میشندکه ناموسشون مثلاخواهریادخترشون بیادجلوی هفتادمیلیون جمعیت عشوه گری بکنه وباحرکات بدن وچشم و...شهوت مردهارونسبت به خودش تحریک بکنه یانه؟
مسلماجوابشون خیراست.البته اگرهم کسی جواب مثبت بده دیگه مشکل ازنطفشه یاازشیریه که خورده.
چون به اینجورآدمایعنی کسانیکه یاخودشون ازناموس دیگران لذت میبرندویا ناموس مردم یاناموس خودشونو طوری درست میکنندکه دیگران ازش لذت ببرندمیگویند دیوث.

نمیدونم از نظر شما عشوه گری به چی میگن اما از نظر من اجرای متفاوت و پر نشاطی که بتونه جوون های ما رو که دارن به سمت ماهواره و اینترنت و چت کشیده میشن رو از این فضا ها دور کنه خیلی هم عالی و شایسته تقدیر هست در ضمن  اگه خانم جودکی لباس های مطابق میل شما بپوشه و رفتار مورد پسند شما رو هم داشته باشه من مطئنم که بازم ازش یه ایراد دیگه می گیرین حرف آخر این که به نظر من ایشون یکی از بهترین مجری ها در کشور ما هستن و  همچنین قابل تحسین به خاطر اجراشون.

پاسخ:
سلام. نظر من برای اجرای مجری مهم نیست. حد و حدود اسلام باید مهم باشد. ضمنا بارها گفته ام که اگر قرار است جوانانمان را از پای ماهواره بلند کنیم طبق منطق شما باید مجریان کم کم به سمت حرکات موزون هم بروند!!!!!!! آیا منطقی است؟!؟
سلام و احترام به دوست عزیز :
بنده با نظرات حضرت عالی موافقم اما عرض بنده این است که برای اجرای برنامه موسیقی و ترانه پیشنهاد شما چه مجری است؟
بله قبوله هر وقت خانمی در تلوزیون بیش از اندازه بزرگش کردیم و مطرح شده آرام آرام ....
این افت انسانهایی مثل بنده است که در کشورمان برخی اوقات برخی را تا عرش بالا می بریم در صورتی که ظرفیت طرف تا پشت بام خانه مان بیشتر نبوده.
اما راه حل را اینجانب بر اصلاح می دانم حذف را در سیره ایمه در خصوص برخورد با ناهنجاریها ندیده ایم.
سپاس از یاداشت زیبایت.

پاسخ:
سلام رفیق.
حرفتان را کاملا قبول دارم و بر دیده احترام می نگرم. ما هم بر حذف کسی اصرار نداریم و دقیقا آرزوی اصلاح را داریم. پیشنهاد ما اجرای همین خانم جودکی البته بدون رفتار عشوه گرانه است.

اگرچه نقدتتون کمی تند و بی پرده بود اما خیلی از حرفاتونو قبول دارم

منکه زنم وقتی خانم جودکی حرف میزنه چشم از حرکاتش برنمیدارم چه برسه به آقایون. که البته چند روز پیش همسرم هم این حرفو تکرار کرد که این مجری چقدر ناز و ادا داره.

اما لباساش قشنگن

یه بزرگی میگفت اسلام دین اخلاقیات است، نه دین احکام!!

مگه نمیدونید بردن آبروی مسلمان گناه کبیرست!

واقعا براتون متاسفم که اینقدر افراطی هستید.همین شماها بودید که با این کارهاتون جایگاه اسلام رو در دنیا پایین آوردید.


اگر جنبه انتقاد دارید این نظر رو بدون سانسور بزارید.
پاسخ:
با سلام. لطفا اسلام را شقه شقه نکنید مانند صوفیان. 
اسلام دین اخلاق ؛ احکام و اعتقادات است.

من هم باشما موافقم یک خانم باظرافتهایی که بطور طبیعی دروجودش ودیعه گذاشته شده باید طبق دستورات اسلام وروایات که بیشتربرای ارزش وامنیت واحترام خودش هست رفتارکنه تاازخیلی اسیبها درامون باشه مقام یک زن خیلی بالاترازاینهاست که به این راحتی ازهرلحاظ دردسترس نامحرمان فراربگیره زن مثل برگ گلی می مونه که برای نگهداریش باید تومحیط مناسب خودش دور ازهرگزند وبادوطوفان حتی نورشدید قرارداد وگرنه میمیره ونابود میشه واین ظرافت ولطافت طبیعت یک زنه... ممنون از غیرت بجا ودرستی که بخرج دادید جای این تذکرات وتوجهات متاسفانه تورسانه های ما خیلی کمرنگ شده لطفا به این کارتون ادامه بدید
سلام
من موافق حرفتونم
خیلی اشوه میکنن
مخصوصا کمر باریکشون جلوه گری میکنه
من هم نگاشون میکنم
میگم خدا ببین چه آفریده
فتبارک الله
بعد میگم استغفرالله
ولی یک چیزی هست
میدونی چرا نگاش میکنم؟
این درد منو صد تا جوون دیگس
تو دانشگاه ما 1000 برابر زیباتر از این مجریا هست ولی اسلام دست و پای ما رو بسته
(البته نبسته میتونی ازدواج کنی یا صیغه)
الان دارم درس میخونم
اوج شهوت من الانه
نمیتونم خودمو ب گناه آلوده کنم
که این نیالودن به گناه باعث میشه گناه دیگه ای مثل نگاه به خانوم جودکی بکنم
من مجردم
24 سالمه
پول ندارم ازدواج کنم
6 یا 7 سال دیگه بعد درس و سربازی دیگه زن به چه دردم میخوره؟؟؟
داداش من من الان نیاز دارم
این درد منو 100 تا مث منه
تو تلوزیون فقط خانوم جودکیی نیست
اگه به تبلیغات هم نیگاه بکنی بیشتر از این که کالا رو تبلیغ بکنه زنای زیبا رو تبلیغ می کنه و آب از لب و لوچمون آویزون میشه
چیکار کنیم به ناموس مردم تجاوز نکردیم ولی وقتی تلوزیونو باز میکنم اینارو میبینم حق بدید من یک جوون 23 سالم نخودکی اصفهانی نیستم
شهوت دارم
من ندید بدیدم
عزیزم بیا یک راه برا من نشون بده
تنها راهی که باقی مونده برام اینه که ... بکنم و از دستش خلاص بشم
توم داره می سوزه
قربون خدا هم برم
همین قربونش برم



پاسخ:
دوست عزیز سلام. انشاءالله خدا وسایل ازدواجتان را فراهم نماید. خدا می فرماید اگر تقوا پیشه کنید راه را برایتان باز می کنم.
درود بر شما که واقعیت اسلام را بیان می کنید . متاسفانه صدا و سیما با یرنامه های غلط خود حجاب را تضعیف کرده است به عنوان مثال موقع انتخابات بی حجاب ها می شوند سوگلی صدا و سیما . به نظر من کسانی که با شما مخالفت کردند مقصر نیستند مقصر رسانه های هستند که با برنامه های غلط خود چشم و گوش مردم را پر کرده اند و متاسفانه صدا و سیما یار دوازدهم رسانه های منحرف شده است
پاسخ:
سلام. واقعا حق با شماست. آن قدر گناه دیده ایم و گناه کرده ایم که برایمان عادی شده. اسم ناز و عشوه را گذاشته ایم پر انرژی !!!
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۸ مهدی بی یار
سلام
دوره آخر زمان خیلی خیلی خیلی نزدیک و نزدیک و نزدیک تر شده
مردانی که زن شده اند زنانی که مرد شده اند
دختران و پسران گستاخ
هرزه گری های فراوان
عشوه گری ها
عالمانی که فحش می خورند و نادانانی که بزرگ شمرده می شوند
کارهایی که از اساس بی پایه و بنیان است و ما مشغول حاشیه ها 
مردم همه منتظر معجزه هستند تا خدارا باور کنند
معجزه ای که بزرگ و اساسی باشد
خدای بزرگ این معجزه را نشان میدهد 
ولی ......
آیا کسی هست که طاقت و تاب آن را داشته باشد
آی مردم به خود بیایید 
تا در لحظه به شوق بایید
در لحظه لحظه زندگی
و دیگر به موسیقی و دود و دم و عشوه گری و اجناس ریزو درشت غربی شرقی نیازی نبا شد
ما باید همیشه جلو تر از هر آنچه باشیم که دگران
     به راستی که می تواند در لحظه شاد شود    
                        شاد کند      شاد بماند       
آیا به راستی همه جا موسیقی هست 
همه لحظه همه جا 
به کجا میرویم تا ناکجا

واقعا که همین شما ها هستید که اسلم خراب کردید.حالم بهم خورد بیچاره کسانی که با شما زندگی میکنند خدا آخر عاقبتتون بخیر کنه که خیلی راحت یه وبلاگ درست میکنید بعد هم بدون هیچ آگاهی از عام نقد شروع میکنید به نوشتند اسلام و مسلمونا توی دنیا از سوریه گرفته تا افغانستان ...... از شما افراطی ها میکشن جنابعالی میدونید آداب امربه معروف و نهی از منکر چی هست خدا آخر عاقبتتون بخیر کن

پاسخ:
سلام. فکر نکنم انتقاد از رفتار غیر اسلامی خانم جودکی گناهش با تکفیری های سوریه یکی باشد. کمی انصاف هم خوب چیزی است خواهر محترم.
به نام قهار و جبار
سلام نویسنده‌ی این متن و سلام بر خوانندگان این نظر
بزرگوار کلمه به کلمه و تمام مطالب شما چه در متن اصلی و چه در جواب دوستان رو عالی دیدم و تمام رفتار شما را منطبق با اسلام دیدم جز در "انتشار تصویر نیمه عریان ایشان و نام بردن از ایشان" . نه اینکه کار ایشان صحیح باشد در شان یک مسلمان متعهد مثل شما نبود.
از گفتار مؤدبانه و با اخلاق شما تا صحبت‌های با سند و مدرک شما...
بزرگوار؛ شما را به کلام نورانی حضرت سیدالشهدا در روز عاشورا متذکر می‌شوم که فرمود: "شکلم‌های شما آکنده از حرام است و به همین جهت حرف حق را نمی‌پزیرید"
یا آنچنان که استحضار دارید "هدایت،‌ دست الله است و بر قلوب برخی مهر جهالت نهاده است "
بزرگوار؛ شما اگر تا قیام قیامت دلیل و سند و برهان بیاوری، این جماعت یک ایرادی از شما خواهند گرفت! زهی خیال باطل که اشتباه را خودشان می‌کنند.
بزرگوار؛ کسی که قدم در این راه می‌نهد باید صبر و استقامت کوه‌ها را داشته باشد.... اجر شما بزرگتر از اجر هزار شهید است...
کسی که کلمه‌ای ضد راه الله بنگارد مصداق آیه‌ی شریفه است که کل بشریت را گمراه کشته است (گمراه کرده است)
بزرگوار در این راه، هر چقدر به شما توهین شد یا از هر راهی بخواهند شما را ساکت کنند به راه خویش ادامه بده...
این جماعت هزاران راه برای ساکت کردن شما دارند و از هر دری برایت سخنی به گزاف و باطل خواهند راند...
فرمود: می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند.... اما خداوند نور خویش را کامل خواهد کرد"
برادر کوچکت ...
پاسخ:
برادر عزیزم سلام.
از پیشنهادتان بسیار ممنون. از متن ادبی زیبا و استدلالتان نیز کمال تشکر را دارم. در خصوص انتقادتان باید به عرضتان برسانم که غیر از اسم بردن از ایشان واقعا چاره ای ندیدم. در خصوص عکس هم شاید حق با شما باشد. از این لحظه عکس مورد نظر را حذف می کنم.
واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چشاتو درست کن.هرکسی خوب باشه،امثال شما فقط بلدین بکوبونیدش که خودتون رو فقط خوب جلوه بدین و اظهار وجود کنید.

لایک خانم جوکی.

باسلام

خانم نجمه جودکی یکی از بهترین مجریان تاریخ تلویزیون درایران بوده وهست وخواهد ماند(اگر شماها بگذارید)من به شخصه هرشب ایشان مجری برنامه هفت ترانه نباشند اصلاً برنامه را نمی بینم

(مجری های عزیز و گرامی از فردا همگی با چادر روبنده در مقابل دوربین ظاهر شوید.) اصلا چه طوره ظاهر نشن ؟میگم می خواین بگیم مردم وسط تلویزیونشون هم یه دیوار بکشن مردونه زنونش کنیم .عزیزم ناراحتی بگم با یه موشک جمعیت نسوان رو پرتاب کنن فضا
آخه خجالت بکش  زشته تو که آبروی مسلمون جماعت و بردی
در مورد رفتارش نظر نمیدم چون برنامه رو ندیدم ولی لباسش مانسبه مناسبه مناسبه چه اشکال داره رنگ لباس یه خانوم  روشن باشه واقعا لباس تنگ و بدن نما نیس خدا کجای قرآن گفته رنگ بنفش و قرمز نپوش کی گفته مانتو باید تا قوزک پا باشه و اگه زیر زانو رسید گناه کبیره است یا مثلا کجاگفته سایز مانتو باید اینقدر گشاد باشه که پنج تای دیگه توش جا بشه لباسش مناسبه گیر الکی ندین ولی رفتارش رو نمیدونم
هیچ ربطی هم به این که این قدر دیدیم عادت کردیم نداره این لباس از دقیقا مدل لباسه هستش که توی تمام مراکز تبلیغ اسلام توی سراسر کشور به عنوان پوشش  اسلامی شناخته شده است
پاسخ:
سلام. شما هم که حرف جناب وزیر جنتی رو می زنید. ایشان هم در مورد مستندی که ندیده بود می فرمود بد بود. شما اول برو ببین بعد نظر بده خواهر من !!
باعرض سلام من درمورد رفتارشان قضاوتی نمیکنم اماانصافا پوشش ایشان موردی نداردمگراینکه رنگ شادرامنکربدانیم!درضمن اگر بخواهیم اینگونه قضاوت کنیم مجری چادری برنامه کافه سوال نیزجلب توجه میکندکاش امربه معروف راسلیقه ای نکنیم .درضمن باعرض معذرت نمیدانم چراازرفتاروارایش وپوشش اقایان صداوسیما کسی ایرادی نمیگیردتاامثال من مجرد تحریک نشویم!حجاب ورعایت رفتارغیرتاثیرگذارفقط شامل زنان نمیشود میتوانم موارد بسیاری ازاقایان صداوسیمارانام ببرم اما باابروی کسی بازی نمیکنم!کاش خانمها قدر خودرابیشتربدانندوکاش اقایان حجاب چشم وفکررا بیاموزندوجنبه جامعه کمی بالاتررود!
شما آدم بسیار کثیفی هستید که خیلی راحت درمورد مردم نظر میدین و با آبروی مردم بازی میکنید آقای مریض حدیث و روایت پیشکشت تو  برو اول معنای قران را کامل بخوان هروقت کامل درکش کردی نظر بده که اگر میدونستی آدمهایی مثل تو قرار چه عذابی بشی جرات نمکردی حرف بزنی تو اصلا میدونی حق ناس چیه، آیا میتونی بخاطر این آبروریزی بری حلالیت بطلبی؟ مطمئن باش خدا آبروتو می بره. تو اگه خیلی اورضه داری خانواده خودتو جمع کن. درضمن با بودن دوستان خاله خرسه ی هرزه گویی مثل شما ایران دیگه نیازی به بدخواه ودشمن نداره ام الفتنه
همین امثال شما هستند که مملکتو به گند کشیدیداخه مسخره انقدر مردی ما چشم چرون هستن که با دیدن یه زن تو تلویزیون خودشونو خراب کنن.خوب میرن فیلمای خارجی میبینن.بابا اون تو ی نوسینده هستی که خدرابیفکر میکنی همه مردم خراب هستن.
دوست من سلام..خانم جودکی خیلی مجریه توانمنده و قبل از هفت ترانه همه میشناختنش..درمورد اون برنامه نمیتونم قضاوت کنم چون ندیدم ولی از رو شناختی که نسبت به نجمه دارم اصلا اهل عشوه گری نیست..خانم ها گاها نوع رفتارشون به این شکله و ازخودشون عشوه گری نمیکنن..دوم اینکه لباس و نوع پوشش ایشون قبل از نظر شما و رو انتن رفتن خود اهالیه صداوسیما نظر دادن و اجازه اجرا دادن..ایشون لباساشون همیشه گشاد بوده و قشنگ..شاید شما بخواین گونی بپوشن؟اصلا بدن نما نیست ابدا..و من مخالفم امثال شما هستم بخاطر هیزم انداختن تو اینجور اتیشا لطفا بازار گرمی نکنین...ازخودتونم چیزایی اضافه نکنین به این قصه که ای جماعت بجز عشوه گری بی حجابی ام کرده...جمع کنین اینجور داستاناتونو..
سرم داره سوت میکشه ایران کشوری پاک بدون هیچ مشکلی
قتل ( اعدامهای ناعادلانه ) رشوه خواری و تجاوزهای یک ساعته ( صیغه ) دروغ و فریب اذهان عمومی و حق مردم را خوردن و بیت المال را در هدفهای شخصی خرج کردن. اینها تو کشور ما اصلا اتفاق نمیوفته فقط همین مشکلات کوچک مونده که انشاالله حل خواهد شد

شما لازم نکرده نظر بدین برید خودتونو جمع کنین.برای جمع کردن مخاطب با آبروی دختر مردم بازی نکنین!امیدوارم این قضیه ای که برای دختر مردم  راه انداختین یکی دیگه برای خانواده شما راه بندازه انشالله!

همیشه شنیده بودم توی جامعه آدم های بیماردل و مریض جنسی پیدا میشن ولی همیشه تصور میکردم یک بیمار جنسی لابد شبیه کارتون خوابهاست. الان فهمیدم بیمار جنسی میتونه حتی وبلاگ هم داشته باشه.

برادر عزیز، بیماری شما به لطف پیشرفت های پزشکی خیلی راحت قابل درمان است. حتما به پزشک مراجعه کنید و بعد از درمان مثل بقیه انسانهای سالم از زندگی عادی لذت ببرید و از دیدن یک زن مانتو پوش در تلویزیون جمهوری اسلامی تحریک نشوید.

اونوقت میتونید با قلبی که از دیدن هر زنی نمیلرزه یک زندگی خلاق و سازنده داشته باشید.

 

حیف عمر شماست که به حدس زدن شکل بدن یک زن مجری از پشت مانتو بگذره

حالا گیرم ب گفته شما عشوه گری کرده و از این حرفا .تورو سننه . تو  میری قبرش جواب پس میدی ؟الان مشکل بزرگ مملکت اینه دیگه نشستین ب این میپردازین .ملت نون ندارن بخورن اینا...  . ولش خدا قوت بکارتون ادامه بدین.
پاسخ:
سلام

طبق تفکر شما پیامبر هم نباید به پیامبری مبعوث می شد!!!
 واقعا جای تاسف می باشد برنامه به این خوبی و مجری با این توانایی این چنین نقد شده .
همین شماهایید که نمیذارید جامعه پیشرفت کنه، با این افکار بسته و کوته فکرانه تون، من برنامه های این خانم رو ندیدم ولی از حرفای شما اصلا خوشم نیومد یه دوره رواندرمانی برین
پاسخ:
سلام 
به نظرتان با عشوه و ناز جامعه پیشرفت می کند؟
کافر همه را به کیش خود پندارد
جناب بهتر بود این اشکال را توسط خود صدا و سیما و خود برنامه 7 ترانه پیگیری میکردید تا  نتیجه میگرفتی تا به  قول اکثر کاربران لازم به عابرو ریزی و پایمال کردن حق الناس نمی شدی وایمان خود را زیر سئوال نمیبردی تا دیر نشده از سازمان صدا و سیما و خانم جودکی و خانواده محترمشان و جناب علی جنتی و پدر گرامیشان و کاربرانی که بهشون توهین کردی معذرت خواهی کن و بنده هم اگر توهینی بمن کنی  همینجا میبخشمت یا علی -   ( هیهات من الذ ّله  شعارمه  @  این نامه ی حسین  شهیدم(ع) به عالمه )
پاسخ:
جناب علی جنتی ؟!؟

بنده به سهم خودم از تمام پرندگان و چرندگان عالم عرض خواهی می کنم الا ایشان!!
نه موافق مطلبتونم نه مخالف . فقط اینو می دونم که خیلی ها به همین برنامه پیامک دادن که بچه هامون فقط توی ساعتی که هفت ترانه پخش می شه شبکه ایران رو تماشا می کنند . هر چقدر هم برنامه از نظر خیلی ها بد باشه تونسته ملتو حتی برای 1 ساعت از ماهواره جدا کنه . 
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۹ علی اکبری
با سلام.. دوست و بردار عزیز حساسیت شما نسبت به رعایت عفت عمومی قابل تحسین است. اما آیا می دانید این کار شما مصداق کامل و بارز غیبت و تخریب شخصیت و از حق الناس محسوب می  شود ؟ و باعث اشاعه فساد می شود. این کار وظیفه دستگاه های مسئول و نظارتی صدا و سیماست. (((وقتی ما اداعا می کنیم که پیشوای دین ما کسی است که فردی زنا کار سه بار به او مراجعه می کند و و میگوید من زنا کردم به او میگوید برو تو زنا نکردی و گناه خود را فاش نکن باید زره ای مثل او باشیم)))...............یا علی ..........
پاسخ:
سلام

تذکر در رابطه با گناه علنی را گنا می دانید اما خود گناه علنی را نه ؟!!؟ عجبا از شما جماعت

اولا خودشون عکساشونو تو اینترنت نزاشتن دوم اینکه بعضی افراد مریض هستن که تا کسی مشهور میشه شروع میکنن به تخریبش وسوم اینکه چشم پوشی نکنین هی از حجاب اسلامیو اینا بگین یه سری به تهران و شهرا بزرگ بزنین و چهارم ادم خراب اونیه که میشینه عشوه گریا اون خانومو بادقت میبینه تا بزاره تو سایت یاتفاوت لباس پوشیدنشو نسبت به هر برنامه.خودمونو درست کنیم اول بعد دنبال درست کردن بقیه.یاحق

واقعا برای ادم سبک و عقده ای و دین نما مثل تو متاسفم،امثال شما دوست دارن مردم همیشه عزادار و سیاه باشند،امثال شما راحت نون بری میکنند،امثال شما به بهانه عفاف و دین به خودشان اجازه میدهند مردم نقد کنند،به کوری شماها مردم ازادی و خوش لباسی و خوش رفتاری رو فهمیدند،حکومت شما هم رو به زواله،زباله.
باسلام  بنده در جریان خانم جودکی نیستم اما موافقم که مجریان خانم نباید بیش از اندازه عشوه گری کنن آخه بعضی ها عشوه تو وجودشونه و بعضی ها نقش بازی می کنند اونم از نوع بیش از اندازه
چقدر آخه.....واقعا برات متاسفم ک خودتو ی مسلـــــــــــــــــــــــــمون میدونی.این عقده ای بازیا چیه.آدما رو دین زده نکن با این حرفای.....خدا اصلا نمیبخشتت.به جای اینکه چند نفر رو به اسلام دعوت کنی بد تر از راه به در میکنی.
پاسخ:
سلام

ببخشید جناب نماینده خدا !!! لطفا به آیات حجاب مراجعه نمایید.
واقعا آخه این چه لباسیههههههه؟؟؟!!!!اسلام فراموش شده .این خانم دیگه عابرویی برای اسلام نذاشته اند.
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۵۷ برادر تعادل

خوشم میاد کم نمیاری هنوز سر حرفت هستی خخخخخخخ

شهرت همیشه نقدهای تند هم میاره

خانم جودکی هم اگه دیده نمیشد ازش نقد نمی کردین

منم مسلمونم ولی مشکلی تو اجرا و لباس ایشون ندیدم جز اینکه رنگ شاد می پوشن و البته شیک پوشیدن با بدحجابی فرق داره اخوی

اینکار شما تحجره

َ قَال أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ ع قَصَمَ ظَهْرِی عَالِمٌ مُتَهَتِّکٌ وَ جَاهِلٌ مُتَنَسِّکٌ فَالْجَاهِلُ یَغُشُّ النَّاسَ بِتَنَسُّکِهِ وَ الْعَالِمُ یَغُرُّهُمْ بِتَهَتُّکِه.

علی ع فرمود :کمرمن رادوطایفه شکست عالم بی حیا و بی تقوی و نادان مقدس مآب, زیرا نادان مقدس, به سبب ظاهرش مردم رافریب می دهد و عالم بی تقوی به واسطه خبث باطن موجب هلاکت مردم می شود. بحارالانوارج ۲ص ۱۱۱

پاسخ:
سلام

مشکل ما اینکه نظر خودمان را ملاکی برای درست بودن یا غلط بودن کاری قرار می دهیم. در صورتیکه میزان وجود دارد. مطلب من از نظر شما تحجره و نظر شما هم از نظر من بی موالاتی!!!
بهتره به خود اسلام مراجعه کنیم.
vaghannnnnnnnnnnn bara khodam moteassefam ke  baradare dini man to ei. barat moteassssssefam oghghghghdeh eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
oghghghghde eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
اخرش که چی ؟چیو میخوای ثابت کنی؟کسی که یکطرفه به قاضی بره راضی بر میگرده.یه گوشه نشستیو...... میزنی.
صما معلوم نیست چتونه ما که عشوه گری از این خانم ندیدیم شما دیگه خیلی خیلی مسخره ای و معلومه ذهن کثیفی داری که به این کارا میگی عشوه گری.آدمی که کثیفه همرو مثل خودش میبینه.در ضمن اون شیوه خداحافظی رو  اون مرد اسکل مجری  هفت ترانه اون مرده رو میگم اون هم میکنه
پیشنهاد میکنم یه دکتر برو غدد جنسیت وضعش خرابه ترشحاتش خیلی بالاس که انقد زود ارضا میشی اینهمه ادم دارن میگن ما دیدیم و چیزیمون نشد تو حتما یه مشکلی داری برادر
کجای این لباس کوتاه و تنگ و بدن نماست؟!؟!؟من که اصن تا حالا اجرای ایشونو ندیدم ولی هیچکدوم از این عکس هایی که گذاشتید تنگ و بدن نما و کوتاه نیست در ضمن هر کسی رو تو قبر خودش میزارند شما که به ظاهر انقدر مسلمونی  چرا وبروی یکی دیگه رو میریزی؟!؟ مگه تو همین دین شما نگفتن آبروی فرد پیگه ای رو نریزید چه حق با تو باشه یا نباشه؟؟ پس خدا چیکارس؟ دست از ظاهر نمایی و مسلمون نشون دادن خودتون و بد نشون دادن دیگران بر دارید خواهش میکنم 
پاسخ:
سلام. آبرو؟!

دوستان به نظرم می رسه خیلی دقت ندارید و دائما دارید فریاد وا آبروها سر می دهید.

اولاً: دقت کنید بارها گفته ام همین قدر که شما قبول کردید آبروی ایشان ریخته شده پس قبول کردید که این رفتارشون خطاست.
ثانیاً : آبرو ریختن هنگامی است که در خفا گناهی انجام شود نه مقابل چشم میلیونها بیننده. ایشون رفتار خطایی را علناً مرتکب شده اند و ما هم تذکر دادیم.
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۷ محمدمهدی313
به قول شهید آوینی ، صدا و سیما رو باید خراب کرد  و دوباره از نو ساخت...


حرفات درسته...

اینایی که جلوی چشم هزاران نفرن از تلویزیون ، باید خیلی مراقب کاراشون باشن ، که متاسفانه...

البته این خانم اولی نبوده ، و آخری هم نیست...
منم موافقم خیلی عشوه میریزه! ولی به عنوان یه پسر میگم بنظرم اصلا قیافه جذابی نداره که آدمو تحریک کنه ؛این همه خانم و دختر خوشگل وجود داره که ایشونو تو جیب چپشون میذارن.
والله من این برنامه رو ندیدم و از ادا بازی خانم ها در تلویزیون هم خوشم نمیاد ولی اینکه گفتید مانتوی کوتاه حداقل در عکسها که نبود!!!!!!!!!!!!
به نظر من که مسخره بازی و لوس بازیه اون مرده بیشتره!
خدایی من که چیز خاصی ندیدم از ایشون و به نظرم معمولی لباس میپوشن،شما
لباس جذب و کوتاه ندیدی شاید!
پاسخ:
شاید
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۲ مرگ بر فقر فرهنگی
شما فقط یه بیمار هستی ، از نوع شما زیاد هستن در جامعه ی ما اما دیر نیست روزی که افکار بیمار شما از روزگار محو شود.
شما افرادی هستین که عشوه گری را گناه میدانین اما چشمان کثیف و هیزتان را گناه نمیدانید
اگر زنی بد است شما خوب باشید چشمان الوده تان را ببندید و گناه نکنید که البته میدانم که نمیتوانید
بیماری فقط سرماخوردگی و سرطان نیست افکار آلوده و بیمار هم بیماری است.
فکر میکنم با جوابهایی که از دوستان دریافت کردید دیگر نیاز به توضیح بیشتر نیست
این مردم هستن که راه را انتخاب میکنند و شما همچون ریگ کوچکی در مقابل دریای مواج مردم هستین.
مرگ بر فقر فرهنگی مرگ بر افکار پلید مرگ بر چشمان الوده مرگ بر همه کسانی که با اشتباهات خود مردم را از دین خارج میکنند مرگ بر بی دینی مرگ بر کسانی که از جهل و نادانی راه اصل اسلام را گم کرده اند
پاسخ:
سلام. 
درود بر منطق . 
درود بر ادب . 
درود بر بحث و گفتگوی بدون فحاشی
درود بر تفکر و تعقل 
درود بر دیدن با فکر 
ببخشید میشه پنبه کنار آتیش باشه و نسوزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای محترم، انتقادات و تشویقهای زیادی از شما شد در مورد نقدی که نوشتید
اما واقعا یک سئوال دارم، شما با این مسئله مشکلی داری که مردها عادت کنند به دیدن زن در جامعه، نه در عبا و چادر و پوشیه و صدای پای زنها رو بشنون و صدای صحبت کردنشون و بدون اینکه!!! فکرشون به جای خطا بره؟؟!!!
واقعا گناه یک زن چیه که شما نمیتونی خودتو کنترل کتی؟
در یکی از پاسخهاتون نوشته بودید اینجاست که از زن استفاده ابزاری میشه، اما این شمایید که زن و اسباب خونتون میبینید و ماشین سکس!
زن ها هم دقیقا مثل شما مردها حق دارند که در جامعه باشند، اسلام هم گفته پوشش داشته باشند، که این خانمی که من عکسهاشونو دیدم، پوشش کاملی دارند و برعکس گفته شما که لباسهای کوتاه!!! و چسبان میپوشند، مانتوهایی تا زیر زانو و البته شاد!!! میپوشند. البته طبق تعبیر شما، جلف!!شاید شما با شادی مشکل دارید که من در اسلام ندیدم جایی که مخالفت با شادی و رنگهای شاد داشته باشه.
به هرحال امیدوارم در مسیری که گام بر میدارید، کسانی را همراه خود و به گفته خود، مسلمان کنید، نه اینکه خدایی ناکرده، دیندارانی را از دین و قرآن زده کنید.
داداش یک مطلب راجب عشوه‌گری مجری های مرد بزار مثل علیخانی یا مجری برنامه ویتامین3 و....،والا رنگین کمونی لباس نمیپوشن که میپوشن، وسط برنامه افتاب بالانس نمیزنن که میزنن، بعضیاشونم همچین تیپ میزنن میان که انگار شب دامادیشونه دیگه چشمک زدنو دراوردن حرکات به اصطلاح امروزی باحال با سرو بدن دیگر بماند بعضیاشونن فقط مونده بیان وسط بندری برن. 
والا خیلیم سوژه های بهترین از این مجری بیچاره
متاسفم برای ذهن مریضتان. اولا به هیچ وجه لباساشون تنگ نیست.رنگ لباساشون هم شاده .هیچ مشکلی هم نداره خدا نگفته رنگ شاد استفاده نکنین.ولی شما اینقد ذهنتون منحرفو مریضه که به چشم یه عشوه گر میشینین به خانوم جودکی نگاه میکنین.خدا شفاتون بده.اون دنیا چطور میخوایین تهمتی رو که به خانوم جودکی زدین رو جبران کنین،خدا میدونه.
آیا از نظر شما خاله شادونه عشوه گیری نمیکنه اونم جلوی اون همه بچه؟ تازه بچه های پسر هم توشون هست نوچ نوچ نوچ خیلی کارش زشته مگه نه؟
شما که از این خانم محترم انتقاد به این تندی میکنی چرا میشینی هر شب برنامشون رو دنبال میکنی و با این دقت نظر که حتی میدونی کجای برنامه چه کاری انجام میدن و اگر از نظر شما کارشون دور از شأن اسلام هست خوب نگاه نکنید بجای اینکه انقدر دقت کنین به مانتو گشاد این خانم محترم تا یه قسمت از بدنشون رو ببینی یکم به خانواده اهمیت بدی امثال شما شکل نمیگیره اگر مثل شما و امثال شما نبود ما دخترها در امنیت کامل به سر میبردیم شما ها اسم مرد رو لکه دار میکنین و باعث میشین ما دختر ها به هیچ مردی اعتماد نکنیم اسلام رو نگیر دستت هیزی کن و به ناموس دیگراه تهمت بزن مراقب خانواده باش
تو ک انقد در مورده این خانم حرف میزنی و جلوه اش رو پیش مردم خراب میکنی بهتره ی سر بزنی سره کوچتون ببینی ک حجاب از این مملکت رفته مردم دیگه خسته شدن زن و دخترا با ی مانتویه جلوباز میان بیرون عین خیالشونم نیست غلیظ ترین ارایش ها رو میکنن تو هر پارکی میری ده تا دوست پسر و دختر بیشتر میبینی  هر محیطی میری رکیک ترین فحش ها رو میشنوی بازیگرای صدا و سیما جلوی تلویزیون با چادرن بیرون از اونجا تو فضای مجازی بدون شال و روسری و.... بازم بگم  بعدش شما ها مث ی سری ادم عقده ای ور داشتین ب طرز حرف زدن ی مجری گیر دادین متاسفم براتون
از نظر شما دخترا باید برن تو کارتون یخجال تا برجستکیاشو نبینین شما، بخدا که مغزتون رد داده
سلام
قطعا شما بهتر ازمن می دونید که در جامعه ماچی میگذره وچقدر مشکلات اخلاقی بیداد میکنه اتفاقاتی در لایه های پنهان جامعه درحال رخ دادنه که همچین موضوعی در برابر اونها بسیار خنده دارجلوه میکنه کافیه کمی به دنیای مجازی سری بزنید تاببینید که روح وذهن مردم ما داره  از چه چیزهایی ارتزاق میکنه قبح چه مسائلی شکسته شده...ماآنچنان دچارسرگردانی هستیم که تعریف ومبنای اخلاق روگم کردیم ودست به رفتارهای متناقض میزنیم برادر عزیز نقدشما بسیار تند بود مادر جامعه ای زندگی میکنیم که نحوه درست ارتباط با جنس مخالف رو نمی آموزیم ومتاسفانه هرکجا حرفی از جنس مخالف زده میشه وبخصوص درباره یک زن ناخودآگاه روابط عاطفی ومسائل جنسی به ذهن متبادر میشه  از کودکی مارو ازجنس مخالف بر حذر میدارند وانچه که دست نیافتنی است جذاب شده ودقت و ولع نسبت بهش زیاد میشه این بخشی از ناخوآگاه وشخصیت فرد میشه
وبه صورت یک نداشته بروز میکنه وروح مارو بیمار میکنه
به نظرم ایرادی به لباسهای ایشون نیست چرا که آنچه درجامعه میگذره  بسیار فجیع تره
فساد باجامعه ای همراه میشه که از تعادل دور بشه پس به زنها اجازه بدید که کمی نفس بکشند خودشون رو در هیئت انسانی پیدا کنند وبازشناخته بشن به عنوان یک انسان نه یک جنسیت
این ریزبینیها راه به جایی نمیبره
وفقط دور شدن ازمسیر اصلیه
پاسخ:
سلام بر شما.

قسمتی از تحلیل شما : «از کودکی مارو ازجنس مخالف بر حذر میدارند وانچه که دست نیافتنی است جذاب شده ودقت و ولع نسبت بهش زیاد میشه این بخشی از ناخوآگاه وشخصیت فرد میشه و به صورت یک نداشته بروز میکنه وروح مارو بیمار میکنه»
به نظرتان این همان نظریه کثیف فروید نیست؟
واقعا شما به این نظر اعتقاد دارید؟ 
اگر در قرآن تاملی بفرمایید می فهمید که نظر فروید با قرآن کاملا در تضاد هست. اگر ما مسلمانیم باید قرآن را ملاک قرار دهیم نه ناقص العقلانی چون فروید را.

فتأمل
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۰ نوید موید
باسلام متاسفانه معیار های جامعه عوض شده...اینگونه عرف ها حیثیت تعلیلیه دارند حرامه حرام الی یوم القیامه...زنان ما به کجا دارند میرن؟هان؟خواهرانم اذیتید از حجابو دین مداری اذیتید..لاجبرا...بروید ..بروید تا در هرجای دیگری جز این خاک چون عروسک باشما رفتار کنند...حیف گذاشتن معنی زن...حیف..پهلوی مادرم زهرا شکست تا همچون تویی به عرصه برسد؟؟؟؟هیهات..یازهرا
سلام برادر عزیزم نظرات و پاسخ های مودبانه ی شما را مطالعه کردم متاسفانه صداوسیمایی که باید دانشگاه انسان سازی باشد دانشگاه مدگرایی شده وقشرمومن هیچ برنامه ای برای دیدن ندارد ان شاالله خداوند به شما توفیق بده به قول شهید آوینی حزب اللهی ها در جمهوری اسلامی مظلوم هستند فستقم کما امرت یاعلی
مردانی جان خیلی مردی
چرا نظر منو نمیزاری برادر؟
این نویسنده خوشش میاد چند ساله طولش، میدی ، همه مشکلات حل شده ، این شده مشکل اصلا کسی نباید نظر بده از اسلام هیچی حالیت نیست جودکی خانمه
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۸ یه دختر ایرانی
با سلام
خیلی خیلی جالب بود برام که از 180 نظری که داده شده شاید 10یا 20 نظر مطلب شما رو قبول دارن,این کافی نیست برای حذف این مطلب فوق العاده زشت و بی پایه و غیر منطقی؟؟؟؟شما دارید از حجابی دفاع میکنید که تنها سه کشور اونو به رسمیت شناختند,ایران عربستان و گامبیا اگر اشتباه نکنم! مقایسه کنید این سه کشور و اوضاع زندگی مردمشون رو و عاقلانه فکر کنید که در دنیای امروز حجاب باعث پیشرفته یا مانع؟؟؟؟حدود 100 سال پیش حکومت شاهنشاهی ایران زنان رو به کشف حجاب مجبور و الان به داشتن حجاب اجبار میکنن,بیچاره زنهای ایرانی کهبازیچه اعتقاد سیاستمداران این کشور شدن,حجاب اگر برازنده زن بود کشور های بی حجاب خارجی اینقدر زن موفق نداشت!!اسلام برای بهتر زندگی کردنه دوست عزیز نه عقب موندگی بیماری که اکثر دوستان به شما نسبت دادن
پاسخ:
با سلام.

نشانه حق بودن هیچگاه به تعداد نیست. اگر این طور بود هنگامی که پیامبر اعظم مبعوث شدند و فقط در ابتدا دو نفر به ایشان ایمان آوردند پس مردم آن زمان با این استدلال که پیامبر یاران کمی دارند حرفشان اشتباه است.
حقانیت فقط با قول خداوند حکیم و سنت پیامبر و ائمه می باشد.
دلیل به ظاهر پیشرفت کشورهای غربی ربطی به نداشتن حجاب ندارد. آن زمانی که تمدن اسلامی دارای انواع علوم بود غربی ها به دلیل توحش و نداشتن حمام مجبور بودند عطر بزنند تا بوی گندشان دیگران را آزار ندهد!!

شما دوست عزیز اول نسبتتان را با اسلام مشخص فرمایید یعنی بفرمایید تا کجا و چه چیزهایی را قبول دارید تا با هم بحث منطقی کنیم. وگرنه قبول نداشتن حکم صریح قرآن به این دلیل که به میل من نیست دلیل اشتباه بودن آن نیست

اومدی امربه معروف و نهی از منکر کنی آبروی همه مجریها رو بردی کار خودت منکره ماکه عشوه گری ندیدیم برو فکرت رو درست کن عمو جان یا اگه اذیت میشی نگاه نکن کسی مجبورت نکرده بیست شبکه دیگه داریم اونها رو نگاه کن

پاسخ:
سلام. به پاسخ مندرج شده به کاربر (سپیده) نظری با تفکر بیاندازید.
متشکرم
شما مسلمون ، خوب ، دین دار و ...
دست از سر دیگران بردارید بابا. متاسفانه تو جامعه ای داریم زندگی می کنیم که امثال شما ها فکر می کنن فقط اونا هدایت شدن و بقیه کافرن. شما که دم از خدا می زننین همون خدا نگفته آبرو بنده ای رو نبرید؟؟ خانم نامداری بنده خدا خوب حالا چادریه کدوم عشوه گری آخه این رفتارا توی همه ی زنا هست اون که نمی تونه مثل مردا رفتار کنه چون مجریه...
خدا خودش بهتر می دونه چطوری مزد این تهمت زدناتونو بده
پاسخ:
با سلام و عرض ادب

در هیچ کجای متن بنده برای خودم ادعای دینداری و برای دیگران خدای نکرده ادعای بی دینی نکردم. متاسفانه این برداشت غلط که اگر کسی دیگری را امر به معروف و نهی از منکر کرد یعنی اینکه من از تو بهترم، برداشت کاملاً غلطی است.

فرض کنید شما در جامعه با دوستتان در حال راه رفتن هستید. دوست شما متوجه می شود یک لکه ای بر روی لباس شما است که خودتان متوجه نیستید و مردمانی که این لکه را می بینند فرضا شما را مسخره می کنند. خب در این حالت اگر دوستتان به شما بگوید فلان جای لباستان لکه ای است از نظر عقلی نه تنها شما از او ناراحت نمی شوید بلکه از او تشکر هم می کنید و به این پی می برید که دوستتان چه قدر شما را عزیز دانسته که این عیب ظاهری را به شما گوشزد کرده و شما در صدد رفع آن برآمده اید. ضمناً هیچگاه هم پیش خودتان فکر نمی کنید که: «عجب دوست مغروری دارم. برای اینکه بگوید از من تیپ بهتری دارد حالا به من می گوید روی لباست لکه است»
امیدوارم متوجه منظورم شده باشید که فلسفه امر به معروف و نهی از منکر به رخ کشیدن برتری افراد نیست، بلکه زدودن رفتارهای غلطی است که در جامعه به صورت علنی (تاکید می کنم علنی و آشکار) رخ می دهد.
بارها گفته ام که چون این رفتار غلط مقابل دیدگان هزاران بیننده اتفاق افتاد بنده هم در این رسانه به ظاهر کوچک خودم این رفتار اشتباه را علنی تذکر دادم. 
ضمناً اکثر اعتراض دوستان عزیزم در این نظرات این است که بنده آبروی ایشان را برده ام! اگر رفتار غلطی نبوده پس بحث آبروی ریزی چرا مطرح می شود؟!؟ اگر هم رفتار غلط بوده پس چون علنی انجام شده تذکر هم واجب بوده است. ضمناً بنده در جستجویی که کردم پی بردم که دیگران هیچ واکنشی به این موضوع نکردند و لذا بر خود لازم دیدم در این حوزه تذکری مودبانه داده باشم.
ببخشید پاسخ طولانی شد.
 سلام بر همه
آقای امامی عزیز باتشکر از انتقاد بجاتون.میدانید مشکل کجاست؟ مشکل اینه که ما جماعت ایرانی یادمون رفته کی بودیم.وقتی مدیر یک دبستان، چ میدونم یه قاضی مملکت روپشت بومش ماهواره داره حال وروزمون بهتر ازاین نمیشه.فکر میکنید چ اتفاقی میفته ؟ ارزش زن به زیبا نشون دادن و عشوه گری و جلب توجه کردنش رقم میخوره و ارزش مرد هم به پول داشتنش..نتیجه مرد وزن  نسبت به هم سرد میشن وآمار طلاق به این وضع اسف بار میفته. بله خانم و آقای مخالف این اسف باره نه انتقاد صحیح آقای امامی.واقعا براتون متاسفم که انقدر سطحی نگرید و بی تفاوت نسبت به جامعمون. در فکر نکنید من متاهلمو سرد شدم نسبت به زنم.من تابحال ازدواج نکردمو برای همه آرزوی خوشبختی دارم...یا حق
ممنون
این نقد نبود اما تذکر درست و به جایی است و متاسفام که جامعه اینقد به بد اخلاقی و بی حیایی عادت کرده که خیلی از دوستان لباس ایشان را عادی می دانند و در مقابل هر توهینی که می خواهند به نویسنده می کنند
... پس یقه نویسنده مقاله.
من اجرای اون آقا رو با همه پرحرفی هاش و بی راه گفتناش بیشتر تحمل میکردم. با قطع صدا همه چی حل میشد ولی این خانمه که میومد...!!! البته مال قبله. نمیدونم هنوزم پخش میشه یا نه
شمافایل تصویریش روبذار
از اینکه موجبات خنده مارا فراهم نمودیـــــــــــــد از شما کمال تشکر را دارم.
پوشیده بودن یا نبودن! مساله این نیست عزیزجان. والا اونایی که تو اروپا هستن و مشکلی از نظر ظاهر ندارن از ما پوشیده ها انسان تراند(حداقل برای مردم خودشون) البته از اشارات موردی صرفنظر کنیم. البته شما که جواب غیر منطقی دارین لطفا بفرمایید ما کمی بیشتر بخندیـــــــــــــــــــــــم.
پاسخ:
سلام دوست عزیز.

لطفا آیات و روایات مورد اشاره در متن را بخوانید آنگاه دوباره بخندید!!

پی نوشت : 
سورة الکهف، آیه 56

«وَ ما نُرْسِلُ الْمُرْسَلِینَ إِلَّا مُبَشِّرِینَ وَ مُنْذِرِینَ وَ یجادِلُ الَّذِینَ کفَرُوا بِالْباطِلِ لِیدْحِضُوا بِهِ الْحَقَّ وَ اتَّخَذُوا آیاتِی وَ ما أُنْذِرُوا هُزُواً؛

وما پیامبران را جز بشارت دهندگان (برای مؤمنان) و بیم دهندگان (برای مجرمان) نمی فرستیم، ولی کافران به باطل مجادله و ستیز می کنند تا به وسیله ی آن حقّ را در هم کوبند. و آنان نشانه ها و آیات مرا و آنچه را که به آن بیم داده شدند، به مسخره گرفتند.»
۱۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۱۳ علیرضا آقایی
خیلی عالی معرکه بود برادر خدا قوت
تورو خدا از کامنت های یک عده خدا بیخبر ناراحت نشوید و بدانید از ازل تا ابد روزگار صحنه ی نبرد حق و باطل بوده است
بریتان دعا می کنم برایم دعا کنید با تشکر
وای آقایون مسلمون !!!!!
شما با چی تحریک نمیشید حجاب درست، حیا درست ،ولی وقتی یه بار نگاه کردید اگه فکر کردید دارید به گناه میفتید اینجا دیگه شما هم حرام هست که نگاه کنید یعنی هم خانم گناه کرده و هم شما
حرف من اینه نشستیم مجری های ماهواره رو مسخره میکنم اماتوجه به رسانه خودمون نداریم,ااریم,من با لباس پوشیدن این خانم کاری ندارم,ولی اول خودمونو درست کنیم بعد به غربی ها ایراد بگیریم

سلام
 چرا اینقدر دعوا میکنید ... هر کسی کلاه خودش رو بگیره باد نیرش..........
با سلام و صلوات برمحمد ص  و خاندان پاکش..
واقعا متاسفم..به جای گیردادن به مجری محترم صداو سیما  ..و پاپوش بازی..خودتونو اصلاح کنید..
سلام چرا خانم جودکی را ممنوع التصویر کردید کار تون غلطه بیاریدش تو برنامه هفت ترانه از زمانی که اون رفته دیگه من برنامه هفت ترانه رو نگاه نمی کنم بیاریدش باشه حتما بیاریدش تا برنامه رو با اون که هس نگاه کنم تا اون نیاد برنامه رو نگاه نمی کنم فهمیدید
فقط شما ها خوبید و خطا ندارید ماشالا جواب همه رو هم میدی اما مثل کبک سرتون تو برفه اشتباهات خودتون رو نمیبینید کسی هم بگه قبول نمیکنید توقع از بقیه نداشته باشید نظر شما رو اهمیت بدن. بدترین و منفورترین آدما کسایی هستن که ایراد بقیه رو میبینن ولی خودشون رو بی ایراد شما برو اون چشم و دل کثیفت رو پاک کن ازین مزخرفات .من به عنوان یک زن از آدمایی هیز چشمی مثل شما میترسم ، هر چی ادعای تقوا و پرهیزکاری بیشتر ، کثیفتر .
خداوکیلی  مردمو چی فرض کردی 
خدایش خودت از ته دل قبول داری ؟؟
دوما مردم ایران زمین اینقدر بیکار نیستن فقظ برای خونمایی یک زن 1  2 ساعت بشینن پای تلوریون تا خودنمایشو ببینن   اگه بخوان از هزار جای ممکن و غیر ممکن ابزار خیلی بهتری واسه ارضای خود و شهوتشون پیدا می کنند...
هرچیزی حدی داره 
همین شماها هستین که به گوه کشیدین جامعه و کشورو   بابا به مولام این گناهه 
می فهمی که چی میگم 
پس داداش بی زحمت زر و لاف نزن
فقط بالا منبر حرفای قشنگ نزنیم گاهی به خودمون نگاه کنیم ببینیم کجای کاریم چقدر حرفمون با عملمون یکیه .این جامعه دردهای بزرگتری داره که اصلا دیده نمی شن بیمارستان شیراز چه زود فراموش کردیم دختری بچه ای به خاطر نداشتن پول بخیه صورتش رو اون انسان نماها که اسمشون رو گذاشتم دکتر کندن ما که ادعای مسلمونیمون گوش فلک رو کر کرده چه کار کردیم عشوه گری این مجری تنها قطره ای از دریای مشکلات اجتماعی جامعه ماست  
برو درتو بذار با این دیدگاه احمقانه و کوته فکرانه که هر گهی میخورید یه آیه از قرآن رو برای فرار خودتون در نظر میگیرد.....جامعه با کارهای امثال شماست که داره به این وضع می افته.....خاک توی سرتون....بی ناموسا
چرا ثبت نمیکنی هر چی پیام میدم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز. متاسفانه نظر قبلی شما حاوی کلمات زشتی بود که از تایید آن معذورم. در صورتیکه نظرتان را محترمانه بیان فرمایید حتما منتشر می شود
برای ذهن مریض همه ی مسلمونا آرزوی بهبودی میکنم. با تشکر
مشکل ما و شما و مسؤلین تلویزیون اینه ک اصن نمیدونیم برا چی داریم از مجری زن تو برنامه هامون استفاده میکنیم ولی خارجی ها و کشورهای غربی میدونن برا چی دارن اینکارو میکنن وهدفشون مشخصه متاسفانه ما اول یه کاریو به تقلید ازبقیه انجام میدیم بعد برای علت انجامش باید بریم دنبال دلیل بگردیم
آقای محترم شما از یک مجری خانم چه انتظاری دارین؟کیسه ی برنج تنش کنه؟خب چی بپوشه؟شلوار کردی با یه مانتویی که آدم چندشش بشه؟تو برو خودتو اصلاح کن پشت سر این خانم محترم و همچنین خانم نامداری عزیز حرف درنیار.
محدودیت هایی که اعلام می کنی مال کشور فوق العاده عقب افتاده و جاهل و دور از اسلام عربستان است و هیچ تطابقی با کشور اسلامی ایران نداره.
بعضی ها ذهنشون شسته شده و چیز دیگه ای رو توش کردن اگه از اون دسته ای واست متاسفم شدید.
یکی از دوستان حرفی زدن که تایید می کنم،کسی که شهوانی باشه جلوی شبکه ی قرآن هم شهوترانی می کنه،البته من نمیگم حجاب بده ولی میگم که حجاب حتما چادر یا حتما بر تن کردن لباس های گشاد و زننده نیست.
ضمنا هر روز یه جور لباس پوشیدن این خانم چه ربطی به شما داره؟؟؟چه ربطی به اسلام داره؟چه ربطی به بی حجابی داره؟؟؟از خودت که نه،از جاهلان عرب هم پست تری اگه جواب ندی
برادر گرامی شما چند سالته؟!!!!!!!!!!

اومدی این مطلب رو برای احیای دین خداگذاشتی ولی زدی همه چیز رو نابود کردی!
 به خصوص با جواب دادن و کل کل کردن با کاربرا !!

از سال 92 تا 95 داری هی قضییه رو بدتر و بدترش میکنی !

با روحیه ای که آدم از حرفات دریافت میکنه می فهمه این داستان همچنان ادامه دارد...!
پاسخ:
سلام.

اینکه از سال 92 تا حالا به نظر شما این قضیه کشدار شده است می تواند به این مربوط باشد که بازدیدکنندگان محترم این وبلاگ همچنان نظرات خود را بیان می کنند و بنده هم اگر توهینی در نظرات نباشد آنها را تایید می کنم. ضمناً گرچه در حال حاضر که این نظر را می نویسم نه از برنامه کذایی خبری هست و نه از آن شبکه کذایی، اما روند صدا و سیما نسبت به استفاده غیر اسلامی و غیر عقلی از زنان محترم کشورمان همچنان ادامه و بلکه بدتر از قبل هم شده است.  
به لحظه آدم با خودش میگه نکنه این برادره  فرررررررضی باشه!

نکنه پشت این مطلب و این پیاما دشمن دین و قرآن هست  که اینطور لجیازی میکنه!

با این راه و روش که داری به جای اینکه دین و حجاب و قران و خدا رو محبوب کنی داری سیاهش میکنی!

این راهش نیست !  دست بکش ! شیطان رو از خودت دور کن!
پاسخ:
سلام دوست عزیز. متاسفانه و یا خوشبختانه بنده فرررضی نیستم. اینکه احکام اسلام و قرآن بیان شود نمی دانم چرا اسم لجبازی دارد.

اینکه قرآن صریحاً تاکید بر عدم عشوه دارد نمی دانم چرا شما توجه ندارید. 

انشاءالله همه ما از شر شیطان محفوظ باشیم
سلام. جدا من متاسفم از این نوع ادبیات شما. عکس یک مجری را اندخته اید و از بدن و بدن نمایی مانتویش صحبت مکنید؟ اگر این فرد خواهر شما بود الان با دیدن این نوشته ها چه حسی پیدا میکردید؟ خدا عاقبت شما را بخیر کند. اولا به هیچ وجه اینطور نیست. کامنتها را بخوانید ببینید نود درصد مخالف حرف شما هستن. دوما اگر اینجوری که شما نقد میکنید دیگران هم نقد کنند دیگر سنگ روی سنگ بند نمیشود. 
پاسخ:
مهرداد عزیز سلام.

ملاک حق و یا باطل بودن تعداد نفرات نیست.
خاک بر سرت کنن ای ادم ملجوق سینما هم باید از تو نظر بگیره به نظرت شبکه قرلن چن تا بازدید کننده داره .من نمیگم قران بده.یه سری افراد اون ور بامی هستن که دارن همه رو از اسلام زده میکنند برو دیدتو عوض کن بدبخت
آقاى داوود امامى ، خیلى ممنونم که از قبل میدونستى که هم متحجرى هم امل هم...  کار به اینا نداریم که خودت پذیرفتیشون فقط یه پنج دقیقه با تمام شعورو عقلت فکر کن واگر میتونى گستره ى دیدت رو ببر بالاتر اگر میتونى ، چون به شدت ضعف درتفکر دارید شماو امثالتان 
پاسخ:
سلام.
به آیات اشاره شده مراجعه فرمایید
این آیه ای که گفتی
 گفته عشوه گری نکنید کجای قرآن اومده آدرس میدی لطفا به میل من هم ارسال شود.
تشکر
پاسخ:
سلام. 
اگر متن را به دقت بخوانید آیه ها با آدرس آمده است.
موفق باشید
موافقم با شما از بس گناهکار هستیم دیگه اینا واسمون اب خوردن شده و اینا هم ازش سوء استفاده میکنن .چند سال دیگه شیطان باید بیاد پیشه صدا سیما با این روحیه فمنیسمیشون.مرگ بر فمنیسم
خاک بر سرت
روانی های حشریه حیوان صفت،تو خیلی آدمی چشم خودت رو پاک کن ابله!!

مشکل جنسی داری الاغ
تو حیوونی که زن رو به شکل ابزار میبینی 


آقای وبلاگ نویسه به ظاهر مسلمان شما با این نقدتون دارید چهره یک انسان اون هم زن رو مخدوش میکنید به چه حقی با ابروی یک زن بازی میکنیدو لغب عشوه‌گر روی اون میذارید... واقعا که
متاسفانه بعضی هموطنان فکر می کنند درعهدبربر زندگی می کنند واین چنین به زنان نگاه می کنند
سلام نویسنده محترم وقتى قلم دستت افتاد روان پریشى ذهنى خودتو به عنوان یک کار کارشناسى به خورد مردم نده.احتمالا از آن دسته افرادى هستى که معتقدند جاى زن تو آشپز خانه اس.فکرتو بکار بنداز نذار آکبند بمونه.
تو خودت فاسد تری
سلام
پاسخ:
علیک سلام دوست گرامی
سلام متنت را خواندم ولی به نظر من اصلا مهم نیست حجابش خوبه میتوان آگه تحمل ندارن مجری مرد بذارن مجریان باسابقه ی مثل حسینی و شهریاری و ضیا و حاجی عبدالهی  و حسنی را با همین شیوه دور خارج کردن مجری که دوتا تیکه به سیاسیون که دستشان تا آرنج در بیت آلمال را حذف میکند ما مجری داشتیم که تو کل زندگیش یه نقطه تاریک تو زندگیش نیست مثل درستکار و خیرخواه که بخاطر این سیاسیون حذف شدن من تا حدودی با نظرتان موافقم شاید به نظر شما بهترین مجری ها مجریان مردن محترمه نظرت ولی این مجری با سابقه و خوبی هست حجابش هم خوبه لباس هم طراح لباس براش انتخاب میکند برید یقه اونا بگیرید در ضمن شورای نظارت بر صدا و سیما آگه حرف شما درست باشه داره چهکار میکنه پول مفت میگیره در مورد حجاب حجاب خانم زهرا شوقی که افتضاح هست چرا اونو نمیگین تازه اون کل صورتش آرایشم هست....بیایم به خود سانسوری نیوفتیم هر که به شرایط جامعه دزدی ها اختلاص ها فقر بی کاری اعتراض میکنه میچسبونیم به منافقا و میگییم شهدا و فراموش کرده و... از این حرفها ما مخلص و چاکر همه شهدا و امام هم هستیم کسی که تو دوران رهبری یه قرون از پول ملی نخورده خانه امام و از نزدیک دیدم گریم گرفت. ما با دزدی مشکل داریم ما با حقوق نجومی مشکل داریم...حواس ما را با این اراجیف داری پرت میکنی فلانی بده و عشوه میاد من خودم با حضور زن تو اشتغال مخالف اکید هستم چون هر زنی که میره سر کار یه مرد خونه نشین میشه ولی اینطور تخریب نکنیم من با مدرک فوق لیسانس کارگرم ماهی 950 میگیرم ولی یه مدیر خدا تومن اینم بنویس خوردن بیت آلمال خوبه ولی این حجاب نه این و خمینی کبیر بهش میگفت اسلام آمریکایی یعنی تو عمل کردن بهش گزینشی عمل کنیم دوست عزیزمردم دارند از فقر میمیرند ولی اون به ما ربطی نداره که گرسنه باشند ولی یه تار موشون بیرون باشه همه بهمون ربط داره نقدخوبی هست ولی آیا ما در مقابل ناموس خود هم آنقدر سخت میگیریم که پاسخ به نظرم منفی هیستوگرام آنقدر وضع حجاب بد نبود
پاسخ:
سلام.
دوست عزیزم تقریبا تک تک افراد جامعه به مفاسد و حقوق های نجومی انتقاد می کنند. بنده هم منتقد هستم. اما بنده حوزه ای را برای نقد انتخاب کردم که تقریبا هیچ کس صدایش در این حوزه در نمی آید.
سلام من آدرس کانال تلگرام تونو می خواستم
پاسخ:
سلام.
دوست عزیز کانال تلگرام نداریم متاسفانه
سلام . تقریبا نصفی از نظرات رو خوندم تعداد امدک شماری با نظر شما موافق بودن که تعدادشون از انگشتای دست هم کمتره . به نظرتون با این همه انتقاد بهتر نیست این پست رو حذف کنین یا لااقل جملاتتون رو تغییر بدین . به نظرتون این لباسا خیلی تنگ و کوتاهن ؟؟میخواین لباس حاملگی تا مچ پا بپوشن . در مورد رنگ لباسشون مگه برنامه عزاس که رنگ شاد نپوشن . به نظرم اکثر لباساشونم رنگ شاد نیست تازه اگه هم باشه مناسب برنامس . در مورد طرز رفتارشون واقعا مبالغه کردین من خودم با خیلی از کاراشون تو برنامه مخالفم ولی نه دیگه تا این حد !
مثلا همین دیشب تو برنامشون برای طرفداری از یه خواننده پاپ تو برنامه زنده گفت این اقا رتبه دوم رو تا اینجا به خود اختصاص داده دا حالی که با اختلاف نسبتا زیادی(۷٪)نفر سوم بود اخر سرم اینقدر تبلیغ کذد تا واقعا دوم شد . اما این حرفای شما واقعا بی انصافیه!
با این تهمت هایی که یکطرفه به یه آدم زدی نشون دادی که هیچ ربطی به اسلام نداری،پس لطفا در این موارد اظهار نظر نکن
واقعا مریضی متاسفم برات. اینا همش بخاطر عقدهای جنسیته ما که برنامه رو میبینیم هیچ موردی در اجرا این خانم نمیبینیم
سلام خسته نباشید؛چندروزقراره مجری گری کنم ؛چندتاجمله زیبا برای مجری گری میخوام؛ممنون...
با سلام
تبلیغ زن مسلمان محجبه در حال حاضر که امپراطوری رسانه غرب از زن بهره فراوان میبرد خیلی خوب و پاسخ متقابل است و لیکن بعضی بازیگران - یا مجریان بیش از حد متعارف آرایش میکنند و در بعضی فیلمها چهره بازیگر خانم را بیش از حد معمول بزرگ نشان میدهند که فکر میکنم از لحاظ تقوی و نگاه کردن مردان مومن بی اشکال نباشد اگرچه کمتر کسی این موضوع را رعایت کرده و چون خود فرد نیست بلکه تصویر آنست سیردل به صورت بازیگر یا مجری زن نگاه میکنند!!! در حالیکه در دنیای واقعی و برخورد مستقیم ممکنست خجالت و شرم و دستور دین مانع از نگاه دریده به صورت یک زن شود درهرحال شایسته نیست که کاملا" از روشهای غربی استفاده کنیم و مرتبا" زنان جورواجور را روانه تلویزیون کنیم و حتی متاسفانه مسابقه بهترین مجری زن را که خالی از اشکال نیست را برگزار کنیم
واقعا خجالت آوره هیچ عشوه گری نیست مجری خوبیم هست شما دارید جو سازی میکنید ( شاید خصومت شخصی )

ممنونم از مطالب حضرتعالی . واقعا درست و منطقییه. ولی راهکار چیه . بنده چه بخوام و چه نخوام، جامعه من و بچه هام رو به این سمت میبره. 
در عجبم از این همه ادم بیکار و ایراد بی جهت به مردم
این خانم کارکردان داره و اون هم منتخب با واسطه رییس سیماست - اونها خودشون کارشون را بلدند ایراد الکی نگیرید - به یک موسسه کاریابی رجوع کنید
امام کاظم میفرماید : حتما امربه معروف و نهی از منکر کنید وگرنه شرورترین افراد جامعه بر شما مسلط میشوند و در این صورت حتی اگر بهترین شماهم دعا کند متجاب نخواهد شد . 
به نظر من باید به این افراد تذکر داد تا دیگران رو الوده نکنند
مجری خوبی ان وتوانمند ولی اندکی ناز و عشوه هم میان که به نظر من کارگردان و تهیه کننده به اونا میگن چنین کارایی کنند تا بیننده های برنامه زیادتر بشه.
در هر صورتش خداعالمه.
خداوند هدایتت کنه
متاسفم برای امثال شما که با یه مانتو که اونم پوشش مناسب داره و حرف زدن یه مجری اینقد ضعیف نفسی که این مزخرفاتت امر به معروف میدونی
خیلی وقت دوران امثال تو سر اومده
فقط امیدوارم خداوند نجاتت بده که دین رو فقط ظاهرش می بینی

بیخود ترین نقدی بود که تا حالا خوندم
نقد طویلی بود، اما مغرضانه و متحجرانه! بله. کلماتی که استفاده میکنم به قول شما ترجمه اش طولانیست. فقط چند مساله را ذکر میکنم:
1- تا کی ما می خواهیم نگاه هایمان را نشوییم و عفت چشم نداشته باشیم و به خاطر آنچه با اشتیاق می نگریم، دیگران را سرزنش و نفرین و بدکاره بنامیم؟
2- تا کی مراعات برای دیگران است و ما معصوم روی زمین هستیم؟
3- تا کی زندگی را با حبس در میان گرگان باید تحمل کنیم؟
4- تا کی بالاتر از خدا (نعوذ بالله) و پیامبر و امام هستیم؟
5- تا کی دست خدا در زمین فقط ماییم و دیگران شیطانان و کثیفان روی زمین هستند؟
6- تا کی فکر خواهیم کرد که بالاتر از "من" وجود ندارد و همه برده های "من " هستند؟

اما توصیه:
انسانها همه عاقلند، همه باهم برابرند. هیچ برتری در دنیا وجود ندارد، مگر به علم و دانش که در خدمت دیگران باشد. عقیده، دین، مذهب همه و همه برای خداست و آن دنیا و هیچ کس در مقابل خدا نه نماینده اوست و نه وزیر اعظم او، جز پیامبران و امامان که الان در بین ما نیستند و برای آنها هم هیچ جایگزین و قائم مقامی نیست، مگر اینکه آنقدر خوب باشد که هیچ شکی بر بد بودنش در هیچ کجا نشود (چنین شخصی در دنیای ما وجود ندارد). پس کمی آرام باش و به قول خودت به عشوه گری و زیبایی و ... مردم نگاه نکن. تلوزیونت را خاموش کن و بخواب. خداوند اجرت را بهتر می دهد، اما با انگ بدنامی زدن به مردم، در آن دنیا از بعضی جاها باید آویزان شویم.

داداش زیاد گرمی نخور سردی بیشتر بخور توکل کن خوب میشی انشاا...
پسر تو بیماری..خدا به راه راست هدایتت کنه....


بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام 
داداش ساقیت با ساقی تتلو یکیه؟مرد مومن تا حالا مانتو بدن نما دیدی؟
**** **** *** *** ******

سلام اهای شماهایی که هر وقت از دین و حجاب حرف زده میشه میگین امل و کهنه فکرو ازین قبیل حرفای چرت و پرت این شماهایید که خوابید بیچاره ها یکم چشماتونو باز کنید ببینید کجایید ببینید که دارید غربو فرهنگشو بجای اسلامی که این همه براش خون دادند جایگزین میکنید وای به حال شما
اولا که نظر شما رو کسی نخواست دوما که تا کسایی مثل شما در جامعه هستن زن ها هیچ وقت نمیتوانند در عرصه های مختلف پیشرفت بکنند اصلا میخواین زن ها با پوشیه در برنامه حاضر شوند نظرتان چیست اگر نظرتان بله است که شما خشک مذهبین ولی باید در کشور عربستان در ۲۴۰۰ سال پیش بدنیا میامدید ولی اگر جوابتان خیر است پس لطفا کمتر بزن...  
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 شبیه ایده های بعد **** *** ** **** ******* ** *** *******
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من ازین مجری خوشم نمیاد
ولی تو هم گح مفت زیاد داری میخوری
بهتره به *** **** * *** ** **** باشی تو احتمالا تو **** * ***** ***** ****
********
**** **** ********
سلام
من خیلی فک کردم و به این نتیجه رسیدم👇👇👇
اول ازاینکه من اصلا دوس ندارم ناموسه خودم بره تلویزیون چه برسه به مجری گری و خانم جودکی هم مثله خواهرخودم میمونه...
یعنی هیچ خانمی نباید مجری بشه دلیل دارم براش:
یکی از روایات گفته که نگاه لذت امیز به صورت ومچ دست زن گناه هست خب با این روایت اینگونه نتیجه میگیرم:👈ادمای مریض هم تلویزیون نگاه میکنن دیگه پس نگاه لذت بارصورت میگیره.... 
این از اثبات اینکه مطلب


دوم اینکه چرا از نگاه امام زمان موضوع رو نگاه نمیکنیم؟ایا امام زمان علیه السلام با این نوع مجری گری و مجری موافق هستند احتمال نود درصد خیر


در اخرو زمان ربایا گردی ازان همه رافرامیگیرد دلیل مخالفت بعضی از افراد هم فکر میکنم این موضوع باشه 
و اون کسی که به سن بلوغ رسیده و ازدواج نکرده بدشم نیس که اینجوری باشه و رفتن مردم به سوی ماهواره را بهانه میکنه
سلام. کاملااا صحیح میگید. زحماتتون مورد عنایت خدای بزرگ قرار بگیره. کاش همه مردم ایران که بیشترین جمعیت شیعه را داره طرز تفکر شما را داشتند. آفرین واقعا!!
و ممنون که برای صدق مطالبتون از منابع موثق مثل قران و روایات استفاده کردید.
خاک تو سرت همین مرتیکه شهوتی تو با دیدن سوراخ چاه توالت هم شهوتی میشی دیوث

تا وقتی ادمهای مریضی مثه شما تو جامعه هستن وضع از این بهترم نمیشه.

ذهنتون خیلی مریضه خیلی

چقدر شما چشمانتان حیض است که این لباس را چسب و بدن نما میبینید ، متاسفم برای شما که مدعی اسلام هستید

شما کدخدای کدوم ده هستید که راحت همه را قضاوت و محکوم میکنید،جمع کنید بابا،هرجا میخواین یکی رو کله کنید مقابل اسلام قرارش میدید،

۰۷ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۳۷ پایدار با ایران

شما چقدر چشم ناپاک داری برادر، من اصلا به این همه جزئیاتی که بیان میکنید نه توجه کردم نه برام مهمه، هر جامعه ایی یکسری مقرارت عرفی و اجتماعی دارد که به شکل قانون درآمده، لطفا قانون نباشید، هرچه ضربه می خوریم از آدمهای ظاهر بین و منتقدی است که دنبال ظواهر جامعه هستند و اون رو بزرگ میکنند و زورشان به تخریب انسانهای ضعیف جامعه می رسه و چشمشان رو روی ظلم ها و خیانتهایی که کل مردم ایران از اون متضرر میشوند ، میبندند، برای معروف شدن و بالا رفتن بازدید سایت، روش مناسبی انتخاب نکردی برادر، تعجب میکنم از کسایی که براحتی به تخریب شخصیت و رفتار آدمها میزنند، تو آقای محترم کاملی؟؟؟؟ باطنت کامله؟ کمی اون چشم ناپاکتو پاک کن، خودت مگه ناموس نداری؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی